Gjest Spinell Skrevet 25. august 2010 #21 Del Skrevet 25. august 2010 ZIZZI er veldig dyrt. med stram økonomi. Hvis ZIZZI er veldig dyrt, så vet jeg ikke helt hva jeg skal tipse deg om, for de ligger da ofte ganske nær Kapp Ahl, HM og Lindex i pris. Hvis du vil bestille fra katalog eller nett, så kan du også sjekke ut La Redoute. De har en stormotekolleksjon som heter Taillissime, og det er ofte tilbud. Jeg har bestilt litt derfra, men med vekslende hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. august 2010 #22 Del Skrevet 27. august 2010 Cubus har en del basisplagg som de kaller det i klare farger opp til størrelse xl. Og størrelsene er ganske store der. Jeg fant i alle fall en flott lille bomullskjole i sommer, som gjorde at jeg for første gang turte å prøve meg med leggings og kjole Prisene er jo heller ikke så gale der da. Har lignende erfaring. Jeg har kjøpt flere topper/overdeler fra Cubus i friske farger. De har ulike typer basisplagg hvor det er en pris for to plagg, så det blir derfor ganske billig. Nå vet jeg ikke hvor stor størrelse TS trenger, men jeg vil gjette på at XL hos Cubus kan tilsvare ca. størrelse 46. For dem som liker sterke farger vil jeg ellers anbefale UNO. Det er ikke nødvendigvis en butikk spesielt for store størrelser, men passformen er romslig på mange av plaggene. UNO er likevel noe dyrere enn de mest vanlige kjedebutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #23 Del Skrevet 27. august 2010 Kaph all har i allefall en ganske frisk serie som heter "A folklore Tale". Og den går opp i størrelse 46 mener jeg. Vet ikke som det er en stor størrelse, men er ikke de store avdelingene fra 44 og opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå