AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #1 Del Skrevet 20. august 2010 hei. hvor får en som tittel sier , topper gensere ,tunikaer ,bluser ....evnt bukser. i store størrelser med litt farger på? prøvd kappahl og h&m... men fant lite der. en å aen gang finne jeg en overdel på kapahl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 20. august 2010 #2 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg har slutta å handle klær på H&M iom de nærmest utelukkende kun opererer med fargene blått, sort, grå (kaaanskje en og annen plomme) og ikke minst; hvit! Hmmpff!! Så nå kjøper jeg klær hos Zizzi. Masse lekre farger å velge mellom. Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #3 Del Skrevet 20. august 2010 ZIZZI er veldig dyrt. med stram økonomi. annet er også det at jeg og to til som prøvd oss på klær derfra har opplevd at det rakner i løpet av kort tid. vi kjøpte ikke same klean. så det er ikke at det partiet er dårlig. pm hadde en fin topp i lilla, men det er jo for eldre. liksom ikje en på 30 tusle inn der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 20. august 2010 #4 Del Skrevet 20. august 2010 pm hadde en fin topp i lilla, men det er jo for eldre. liksom ikje en på 30 tusle inn der da Klart du kan. Jeg har snikshoppa i kjerringbutikker i årevis. Bare styr unna det som faktisk ser gammel dame ut - litt for korte topper, anker-og-tau-mønster, du vet. En annen ting er at de butikkene ofte er litt dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #5 Del Skrevet 20. august 2010 det er det som er så erelig. at det er så himla dyrt. har ikke så god råd. men PM er da ikke så dyrt. men om dere er enige i at d er overdeler til 30 åring der. så tenker jeg veldi på den lilla tunikaen som så i vinduet. men gikk videre da jeg tittet inn å så et par eldre damer der innpå så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #6 Del Skrevet 20. august 2010 WWW.ELLOS.NO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #7 Del Skrevet 20. august 2010 brukt ELLOS før. men så. sist jeg prøvde.........så var det liksom noe "rart" med plaggene derfra. lest endel andre å komentert det. men har en katalog her , tenker å ta en titt å prøve meg på noen få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 20. august 2010 #8 Del Skrevet 20. august 2010 Det er kanskje en typisk "ungdomsbutikk", men Bikbok har en del fargerike overdeler. Vero Moda har også. Og ikke minst Gina Tricot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V.B. Skrevet 21. august 2010 #9 Del Skrevet 21. august 2010 I store størrelser? Da må det ha skjedd noe radikalt siden sist gang jeg var på BikBok og Vero Moda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V.B. Skrevet 21. august 2010 #10 Del Skrevet 21. august 2010 Lindex har en avdeling med større størrelser. Vet ikke hvor mye farger det er der, men prisene er iallfall snille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 21. august 2010 #11 Del Skrevet 21. august 2010 brukt ELLOS før. men så. sist jeg prøvde.........så var det liksom noe "rart" med plaggene derfra. lest endel andre å komentert det. men har en katalog her , tenker å ta en titt å prøve meg på noen få Ellos har også klær fra Zizzi, og med alle disse tilbudene de sender ut pr mail og brev kan det jo hende at du finner noe fint til en ganske grei pris I tillegg har merket Taillissime en del fine klær i store størrelser. Ellos sin egen serie "Plus collection" synes jeg er mer kjerringaktig og rar i fasongen. Og sant nok, Zizzi er ikke kjent for kjempegod kvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 21. august 2010 #12 Del Skrevet 21. august 2010 Og sant nok, Zizzi er ikke kjent for kjempegod kvalitet... Ikke?! Jeg har handla der mange ganger og aldri har jeg opplevd at kvaliteten er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #13 Del Skrevet 21. august 2010 Har faktisk vert på PM og greit det er noen voksne damer som handler der men jeg har funnet flere fine topper der.. så jeg kommer abolutt til å handle der mer :)Og jeg ikke mer enn 28 år faktisk :o)Og så har de også litt større størrelser og prisen er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2010 #14 Del Skrevet 21. august 2010 okei, da kan jeg innom PM en kjapp tur å se etter om dem har rett størrelse på den lilla overdelen som så i vindu. der vel variert mange steder d med alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 23. august 2010 #15 Del Skrevet 23. august 2010 I store størrelser? Da må det ha skjedd noe radikalt siden sist gang jeg var på BikBok og Vero Moda. En ikke-stor venninne av meg spurte på BikBok om de hadde ei bukse i large og fikk beskjed om at de bare hadde klær til normale mennesker, såeh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. august 2010 #16 Del Skrevet 23. august 2010 En ikke-stor venninne av meg spurte på BikBok om de hadde ei bukse i large og fikk beskjed om at de bare hadde klær til normale mennesker, såeh... Pm har mye klær i klassisk snitt, og man trenger slett ikke se ut som tante Gerda selv om man handler der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 23. august 2010 #17 Del Skrevet 23. august 2010 Gina Tricot har forresten noe så hemningsløst dårlig kvalitet på klærne sine, men de er gode på singleter i knallfarger som man kan la titte fram under andre topper, uten å skjemmes over at de vrir seg i vask og denslags. Det hender til og med at de har XL. Vivikes (kjerringbutikk i mine øyne), B-Young og Lene V kan klinke til med gode salg, og har også store størrelser på noe. Til og med Noa Noa kan ha opptil str. 46/48. Jeg var forresten på min lokale kjerringbutikk på lørdag, på jakt etter t-skjorter. De pleier å ha bra snitt og veldig god kvalitet på stoffet. Dessverre har de nå falt for kjerringfaktoren på t-skjortene, så alle var plutselig litt for korte. Det har vel noe å gjøre med at de trenger ikke være så lange når man skal ha bukselinningen oppunder puppene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 23. august 2010 #18 Del Skrevet 23. august 2010 Indiska! Glemte dem helt. Min favorittbutikk for tida, og en venninne av meg som er i særdeles god stand og sliter fælt med å finne klær shopper vilt der når hun er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #19 Del Skrevet 25. august 2010 Cubus har en del basisplagg som de kaller det i klare farger opp til størrelse xl. Og størrelsene er ganske store der. Jeg fant i alle fall en flott lille bomullskjole i sommer, som gjorde at jeg for første gang turte å prøve meg med leggings og kjole Prisene er jo heller ikke så gale der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #20 Del Skrevet 25. august 2010 *mente lilla kjole... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå