Gjest Ethereal Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg kunne gjerne tenke meg en ny tidsplanlegger/dagbok, og vil gjerne ha en i glatt svart skinn. Det bør være rom til kredittkort og mynter o.l. Selv kjenner jeg bare trauste gamle Filofax, har noen noen forslag til meg, og sånn ca pris? Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Grieg, a5-str., skinn. Jeg har en rødbrun, men den fås også i svart. Koster 600-700 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. oktober 2003 #3 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvor får du kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 2. oktober 2003 #4 Del Skrevet 2. oktober 2003 :klø: Jeg tror jeg kjøpte min på Norli bokhandel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 2. oktober 2003 #5 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg ville holdt meg til Filofax. Kvaliteten på Grieg er dårligere. Evt kan A-plan være et alternativ til Grieg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Mange designere lager selve omslaget til tidsplanleggere og tilpasser den innmaten til feks. Filofax. Jeg har en Burberry tidsplanlegger med Filofax innmat som er kjempefin. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, selve filofax-innholdet passer til mange av bøkene. Selv har jeg en i brunt skinn fra Sand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 2. oktober 2003 #8 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sier en ting jeg.. PDA!! :D Du får kjøpt like "mapper" til dem som klassiske papirtidsplanleggere har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. oktober 2003 #9 Del Skrevet 2. oktober 2003 Burberry og Sand høres ikke dumt ut; hvor får man kjøpt dem? Og hvordan er prisen??? På samme steder der klærne selges? Eller i veskebutikker? PDA vil jeg ikke ha, jeg vil ha noe håndfast som jeg kan notere ned ting i på gammel måte:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 2. oktober 2003 #10 Del Skrevet 2. oktober 2003 Prisen ligger fra 500-1500 kroner. Det kommer an på om du vil ha stoff eller skinn. Du får den i en litt velass. veskebutikk og de er ikke vankelige å få tak i. Burberry, Sand, Gucci, Chloè, Chanel, Dior, D&G- det finnes massevis å velge i. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. oktober 2003 #11 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tusen takk for raskt svar jeg skal se hva jeg finner. Jeg vil aller helst ha en som er relativt "plain", i svart skinn. Den holder seg bra, og jeg blir ikke så fort lei den. Hmm, kanskje gave til meg selv hvis leilighetskjøpet går igjennom over helga???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 2. oktober 2003 #12 Del Skrevet 2. oktober 2003 Burberry og Sand høres ikke dumt ut; hvor får man kjøpt dem? Og hvordan er prisen??? På samme steder der klærne selges? Eller i veskebutikker? Jeg fikk min i gave av min mann, men tror den kostet 1300 kr. Han kjøpte den på Sandbutikken i Kløverhuset. Har ikke sett den i veskebutikker, tror nok du skal satse på klesbutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 2. oktober 2003 #13 Del Skrevet 2. oktober 2003 Louis Vuitton har nettopp kommet med ny kolleksjon av tidsplanleggere, og har et godt utvalg i både typer og design: > Louis Vuitton Diary Collection 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå