Gå til innhold

Tidsplanlegger/dagbok


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Jeg kunne gjerne tenke meg en ny tidsplanlegger/dagbok, og vil gjerne ha en i glatt svart skinn. Det bør være rom til kredittkort og mynter o.l. Selv kjenner jeg bare trauste gamle Filofax, har noen noen forslag til meg, og sånn ca pris?

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville holdt meg til Filofax. Kvaliteten på Grieg er dårligere. Evt kan A-plan være et alternativ til Grieg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange designere lager selve omslaget til tidsplanleggere og tilpasser den innmaten til feks. Filofax. Jeg har en Burberry tidsplanlegger med Filofax innmat som er kjempefin.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selve filofax-innholdet passer til mange av bøkene. Selv har jeg en i brunt skinn fra Sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Burberry og Sand høres ikke dumt ut; hvor får man kjøpt dem? Og hvordan er prisen??? På samme steder der klærne selges? Eller i veskebutikker?

PDA vil jeg ikke ha, jeg vil ha noe håndfast som jeg kan notere ned ting i på gammel måte:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen ligger fra 500-1500 kroner. Det kommer an på om du vil ha stoff eller skinn. Du får den i en litt velass. veskebutikk og de er ikke vankelige å få tak i. Burberry, Sand, Gucci, Chloè, Chanel, Dior, D&G- det finnes massevis å velge i.

Mae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Tusen takk for raskt svar :) jeg skal se hva jeg finner. Jeg vil aller helst ha en som er relativt "plain", i svart skinn. Den holder seg bra, og jeg blir ikke så fort lei den. Hmm, kanskje gave til meg selv hvis leilighetskjøpet går igjennom over helga????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burberry og Sand høres ikke dumt ut; hvor får man kjøpt dem? Og hvordan er prisen??? På samme steder der klærne selges? Eller i veskebutikker?

Jeg fikk min i gave av min mann, men tror den kostet 1300 kr. Han kjøpte den på Sandbutikken i Kløverhuset. Har ikke sett den i veskebutikker, tror nok du skal satse på klesbutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...