Thess84 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Lurer bare på om noen har noen tips til hvordan vi få bur/ sele eller noe slikt til hunden vår i bilen. Den er valp nå så da er det ikke noe problem, men det er en schæfer/rottweiler blanding. Bilen er en Volvo c30 og det er ikke sjans i havet at vi får noe bur som passer den hunden i bagasjen. Har sett på sånn "bag" bur eller sele til å ha inni bilen? men vet ikke om dette er noen gode løsninger. Ellers hvilken str vil dere anbefale til å ha hjemme? Den kommer ikke til å være der mye men har skole to dager i uken hvor jeg er borte i ca 4 timer.
Gjest Xelle Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Fins sikkerhetsseler til hund, som du bare kobler til det eksisterende belte som er i bilen.
Maneo Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Ville også gått for sikkerthetssele til hund. Sammenleggbare bur eller sånne "myke" bur beskytter ikke godt nok mot en eventuell ulykke. Bur er selvsagt best, men ikke alltid man får plass til det i bilen.
Troyamin Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg er veldig fornøyd med ezy dog hundesele ezydog seler Endret 20. august 2010 av Troyamin
Thess84 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2010 Tusen takk for svar.. Da er det bare å prøve å se hvordan det går:--)
Gjest Cessie Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Vi fikk folk fra en vernet bedrift i nærheten til å sveise sammen et bur som er spesialtilpasset bilen til gubben. Ikke var det særlig mye dyrere enn "ferdigbur" heller. Til min bil fulgte det med to hundebur med skikkelige fester i bagasjerommet (fordelen med å kjøpe bil av en som er like hundefrelst som en selv...). Er skeptisk til sele til store/tunge hunder, vi ble ikke anbefalt det siden hunden vår er så tung (ca. 40 kg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå