Gjest gjest Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Jeg venter barn i november, og tenker derfor at det er greit å få unna julegavehandling før den lille kommer. Det har seg sånn at jeg har to nieser på 12 og 16 år, som jeg syns det er kjempevanskelig å finne på gave til. Vi treffer dem høyst et par ganger i året (dessverre), og jeg er derfor ikke riktig sikker på hva slags interesser de har. Er det noen mammaer der ute med døtre/nieser el. i samme alder som har noen gode tips til meg?
La Guapa Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Fryktelig kjedelig tips men: vår 14-åring ønsker seg alltid gavekort eller penger.... Men et smykke/ kule øredobber fra Gina Tricot eller BIK BOK kan nok ikke bli feil det heller Det slår hvertfall an her i huset.
Scorpina Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Signerer La Guapa Har en jente på snart 13 og penger, gavekort...or all of the above ...hadde blitt særs vel tatt imot
Gjest trådstarter Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Tusen takk for svar! Det var det jeg regnet med. Blir nok gavekort på en eller annen klesbutikk eller kjøpesenter der de bor Høres så kjedelig ut, men vet jo hvordan jeg selv var. Penger/gavekort var best, for de voksne visste jo ikke hva jeg ville ha
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Jeg synes det er mye mer hyggelig å gi gaver, og ikke gavekort ol. -Min kusine er 13 år, og holder på med scrapbooking, kan slike ting være noe for 12-åringen? -Til begge: Rettetang eller noe multihair-tang? Begge mine kusiner på 13 og 17 ønsket seg dette. -Klær faller som regel i smak. Prøv å finn ut av stilen deres, og ta deg en tur i ungdomsbutikkene. Og om de ikke liker det, så er det bare å bytte. -Accessories: Store ringer, armbånd, statementsmykker, hårbånd/hårspenner, fargerik neglelakk. Ta deg en tur på Glitter/Accessories ol. -Sminke: Jenter i den alderen kan vel aldri få for mye sminke? Evnt også ansiktsmasker og sånt. -Brettspill (mange kule å få tak i! Alias, Kokkelimonke (hysterisk morsomt!!). Dvd'er. Bøker (f.eks twilight, gossip girl ol). -Pyntegjenstander til rommet. Det var det jeg kom på i farten:)
Scorpina Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Ifjor fikk tøtta vår en julegave (gavekort på H&M, falt i MEGET god jord hehe..) som var lagt inn i en eske med babygrøt (litt kjedelig med en liten tynn, konvolutt) som var pent innpakket... Tøtta ble lang i fjeset når hun så grøteske. "HÆ?! Babygrøt??", utbrøt hun før hun rista på esken og hørte at det ikke var grøt der hehe...
Gjest gjest Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Gavekort er selvfølgelig alltid en god idé, men det kan også bli litt kjedelig... Akkurat til jul synes jeg det er koseligst med gaver i allefall DVD-er, smykker og annet tilbehør er gode ideer. Hva med body shop-produkter? Body butter, noe øyenskygge, lipgloss... Kan jo byttes hvis det ikke var helt midt i blinken Klesgavekort er selvfølgelig heller aldri feil Kinogavekort synes jeg er veldig hyggelig, men det er jo ikke så dyrt, så da må du gjerne finne på flere ting å gi sammen..
Purple Basil Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 (endret) Søsteren min på 15 er veldig opptatt av klær og sminke, kanskje gavekort hadde vært noe for dem? Ellers liker søsteren min sesongbokser av serier, om du finner ut hva slags serier de/hun eldste liker, så kan jo det være en fin julegave;) Det er også mye tilbud på slike bokser nå. Endret 20. august 2010 av josefin88
Gjest hubba Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Frisør-shampoo - dette er noe de færreste tenåringer har råd til å kjøpe, men som jentene i vår familie på 14 og 17 elsker å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå