Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nye gratis virusprogrammet til Microsoft får jeg ikke til å fungere på Windows 7. Finnes det er annet som passer og som helst er gratis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker AVG på mine maskiner. Den finnes gratis her:

http://free.avg.com/ww-en/homepage

Takk for svar. Det har jeg brukt, men den maser stadig om at jeg skal kjøpe og utvide versjoner. Det virker ikke som den er i fullversjon. Skal prøve å laste den ned på nytt :)

Skrevet

Den maser ikke hos meg. Den ligger i bakgrunnen og oppdaterer og scanner, uten at jeg ser noe som helst til den. Kjører den på et par jobbmaskiner også, merker ikke noe til den der heller. Mulig de maste mer før, det husker jeg ikke.

Skrevet

Jeg brukte AVG-free i maaange år og opplevde den som både bra og fullstendig fri for mas. Eneste unntak var når det kom ny versjon, altså ikke bare en liten oppdatering. Da måtte man til hjemmesiden å laste ned ny, men det var kanskje én gang pr år omtrent.

Om du har opplevd AVG som masete har du ikke lastet ned free-versjonen, men standardversjonen, garantert!

Selv bruker jeg nå Microsoft Security Essentials, både fordi jeg var nysgjerrig på den, så vel som at den fikk gode kritikker. Den har så langt ikke gitt en lyd i fra seg utover installasjonen, men det finnes andre alternativer enn bare de to nevnte som også blir regnet som gode.

For ordens skyld:

AVG-free

MSE

Kommentar til MSE: Om du lurer på om du har 32 eller 64bits Vista/7 så høgreklikk Min datamaskin og trykk Egenskaper. Litt under midten på boksen som kommer opp står det Systemtype: og enten 32 eller 64bits. Har du XP kan du se bort fra denne kommentaren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...