Gå til innhold

Leiligheten vår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut leiligheten vår for salg nå, ble veldig fornøyd med bildene, så da må jeg nesten legge ut en liten skryte-link.. :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk.. :rodme:

Liker den godt selv også, men den blir jo bare blåbær i forhold til hvor fint huset vi bygger kommer til å bli.. :hoppe:

Skrevet

Kjempefin leilighet, lykke til med salget!

Skrevet

Veldig flott leilighet!! Du har vært skikkelig flink! Men jeg lurer på: den sofaen - er det IKEA? Den var også utrolig lekker...

Skrevet

ÅÅ den var knall fin. kjempe fine farger.

Skrevet

Ja det er en IKEA-sofa.. Ektorp.

Vil ikke anbefale å kjøpe den, for putene er helt håpløse, fyllet inni klumper seg :evil:

Det som er fint er at man kan kjøpe nye trekk til den, har hatt den i blått, gult og nå i beige.. Men snart skal den vekk.. :D

Skrevet

Har fjernet linken jeg, teite meg tenkte jo ikke på at adressen lå der... :oops:

Skrevet
Har fjernet linken jeg' date=' teite meg tenkte jo ikke på at adressen lå der... :oops:[/quote']

Stusset litt over det i går;)

Men leiligheten var veldig pen.

Lykke til med salg og flytting.

Gjest Anonymous
Skrevet

Åh, hadde vært morsomt å se den da.... :)

Ingen mulighet for å få den på PM....??? :rodme:

Skrevet

Jeg så på den i går og var kjempeimponert! Vår er en salig blanding av forskjellige stilarter, men din var jo gjennomført!

(Også er det sjelden jeg liker messing, men de stakene dine var innmari fine!)

Har du fått tips til hva/hvordan du skal møblere for å få den mest mulig salgsbar, eller står alt sånn hos dere hele tiden? (Jeg tror jeg må flytte på den fine grønnplanten vår når jeg skal selge leiligheten, og heller gjemme bort de lurvete plantene... :oops: )

Har dere fått inn bud?

Lykke til med salget - og bygginga!

Skrevet

Takk for all ros.. :rodme:

Nei, jeg har ikke fått tips til hvordan jeg skal møblere, vi har det sånn hele tiden.. :)

Ang. lysestakene, er veldig glad i dem, det er arvegods, de er vel en 100-150 år gamle. De har nok ingen verdi sånn rent antikvarisk, men jeg må liksom ha dem fremme, selv om de kræsjer litt med den minimalistiske stilen jeg sånn halvveis gjennomfører.

Har ikke fått in bud ennå, hadde første visningsrunde nå i helgen, og har akkurat faxet over visningslisten til megleren nå, så det blir spennende å se. Var flere som virket veldig interessert.

Kan sende deg på PM jeg Merete.. :wink:

Gjest prestekrage
Skrevet

skulle også gjerne ville sett den leiligheten. Så hcis jeg spør pent og smiler søtt? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...