Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 For å gjøre en lang historie kort: Har holdt på meg en gutt i hele sommer. I begynnelsen hadde vi det supert, og var nesten sammen. Møtte familien hans osv. Men så skjærte alt seg... Jeg vet han i det siste bare har vært ute etter sex, og kanskje være venner? Samme har vel i grunn jeg. Men i kveld opplevde jeg det slemmeste noen har gjort mot meg før (og det er mye!): Han ville at jeg skulle komme til han. Ha på sexy undertøy osv. Visste jo selvfølgelig at det er sexen som var greia, og det var det jo for meg også. Så jeg sa jeg var der om 10 min. Da jeg har parket bilen ringer han meg og spør hvor jeg er. Sier han må hente broen sin (ikke sant, men jeg latet som ingenting). Så får jeg melding om at det kan ta tid, og at jeg bare kan dra hjem. I det jeg går ut av bilen ser jeg bilen hans kjøre mot byen, og jeg er ikke dummere enn at jeg aner ugler i mosen. Så jeg venter i 5min med å dra. Bilen kommer tilbake, med en jente i forsetet. Jeg går til inngangsdøra hans og venter... så kom de gående mot meg. I det han ser meg, roper jeg navnet hans, han tar jenta i hånda å løper vekk. Langt vekk! Samtidig som han roper "HADE!". Jeg står igjen helt paff! Får så meldinger om "Kom deg hjem... forklarer i morgen. OK?" osv. Det er faen ikke ok for meg! Men det ender jo med at jeg drar... og vi sender et par meldinger, hvor han skrev at det ikke var som jeg trodde, at han skal forklare i morgen, og at jeg kommer til å skjønne! Jeg skjønner ikke noe annet enn at han er en stor drittsekk! Hva skjer med respekten for andre mennesker?!? Han ber meg, også henter han en annen jente i det jeg er der! Er det ikke slemt??? Har ikke ord.... glad jeg ikke har noe særlig følelser for han lenger, men uansett hvem som hadde gjort noe sånn så hadde det såret meg!
hysteria Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Føler med deg. Jeg har heller ikke ord. Det er utrolig hva folk finner på. Håper det går bra med deg
Gjest TS Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Har du fått forklaring nå? Nei, jeg har ikke høt noe fra han enda. Skulle ikke forundre meg om han ikke kommer til å gi noe lyd fra seg heller! ÅÅÅÅ, det gjørvonmdt Greit at jeg visste hvordan ting var mellom oss, men jeg føler meg så lite verdt og det er så respektløst Noen som har vært borti noe lignenede?
Hecubaa Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Hvis han tar kontakt med deg for å forklare situasjonen (som i og med fluktforsøket hans streng tatt ikke er nødvendig), så syns jeg du skal være hoven nok til å ikke svare han. Han fortjener ikke at du gir han den sjansen. Tenk at ingen skal behandle deg sånn og glem hele fyren
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 kanskje jenta var transebroren hans? Synes forøvrig at det var en underlig vri at han løp sin vei med damen i hånd.
Gjest TS Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 kanskje jenta var transebroren hans? Synes forøvrig at det var en underlig vri at han løp sin vei med damen i hånd. Haha! Det er den dummeste unskyldningen jeg noen gang har hørt! Han flyttet hit for et halvt år siden, kjenner nesten ingen, og om brødrene skulle vært på besøk er så hadde de jo bodd han han! Latterlig! Er grenser for hvor dum han kan tro jeg er! Hecubua: Nei, forsåvidt ingen vits å høre noe mer fra han, eller ha noe kontakt. Men jeg har noen ting som er mine der, men det kan vel kanskje vente litt. :/
Gjest TS Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 kanskje jenta var transebroren hans? Synes forøvrig at det var en underlig vri at han løp sin vei med damen i hånd. Haha! Det er den dummeste unskyldningen jeg noen gang har hørt! Han flyttet hit for et halvt år siden, kjenner nesten ingen, og om brødrene skulle vært på besøk er så hadde de jo bodd han han! Latterlig! Er grenser for hvor dum han kan tro jeg er! Hecubua: Nei, forsåvidt ingen vits å høre noe mer fra han, eller ha noe kontakt. Men jeg har noen ting som er mine der, men det kan vel kanskje vente litt. :/
Gjest TS Skrevet 20. august 2010 #10 Skrevet 20. august 2010 Og det med at han løp vekk, beviser jeg virkelig at han står for det han gjør Han har sikkert fortalt hun jenta at jeg er ei pscyobitch som forfølger han eller noe :S GUUUUD FOR EN TAPER!
Violet Hill Skrevet 20. august 2010 #11 Skrevet 20. august 2010 Kanskje det var eksen hans som kom uanmeldt?
vivana Skrevet 20. august 2010 #12 Skrevet 20. august 2010 vel, han ville visst ha sex med den andre jenta i går, og hadde deg som plan b. Så svarte hun JA litt sent. Da måtte han droppe sexplaner med deg. Men neste gang sier hun kanskje NEI, og da får du ha ham litt. Er han så god i senga at det er verdt å stå sånn i kø?
Gjest TS Skrevet 20. august 2010 #13 Skrevet 20. august 2010 Kanskje det var eksen hans som kom uanmeldt? Han sier så... men det tror jeg ikke noe på. Uansett, det er ikke det som er problemet her... det er hvor respektløst det er å behandle noen på den måten! samme hvem som var med...
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. august 2010 #14 Skrevet 20. august 2010 Glem han Finnes så sykt mange koselige gutter som ønsker å innlede et ordentlig forhold. Gutter som respekterer deg Ikke sløs bort tid på en fyr som får deg til å føle deg dårlig.
Purple Basil Skrevet 20. august 2010 #15 Skrevet 20. august 2010 Jeg har ikke opplevd akkurat det du har opplevd, men noe lignende. Glem han, du kan finne deg noe MYE bedre:)
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #16 Skrevet 20. august 2010 Glem taperen, det er det verste du kan gjøre mot ham, bare avvis ham.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 20. august 2010 #17 Skrevet 20. august 2010 Og det med at han løp vekk, beviser jeg virkelig at han står for det han gjør Han har sikkert fortalt hun jenta at jeg er ei pscyobitch som forfølger han eller noe :S GUUUUD FOR EN TAPER! vel, han ville visst ha sex med den andre jenta i går, og hadde deg som plan b. Så svarte hun JA litt sent. Da måtte han droppe sexplaner med deg. Men neste gang sier hun kanskje NEI, og da får du ha ham litt. Er han så god i senga at det er verdt å stå sånn i kø? Ingen av disse forklaringene gir logikk.. Enten så er fyren stokk dum.. eller så har det skjedd noe.... F.eks: Kanskje det var eksen hans som kom uanmeldt? Denne er mer logisk. Saken er; med mindre man er svært uintelligent og vimsete eller bare ute etter å lage kvalm så har man litt mer styring på jentene sine (uansett om man er player eller ei) Så det må ha vært noe spesifikt i går som skjedde.. Altså noe som kom opp akkurat i det du var på vei over. At det er en eks o.l høres mye mer logisk ut.
Mann-87 Skrevet 20. august 2010 #18 Skrevet 20. august 2010 Fyre løper når han ser trådstarter. Er det et bra tegn? Hadde det vært uskyldig så hadde han vel ikke trengt løpe. Forøvrig, hvis han bare er interessert i sex, så bør du ikke bli overrasket over at han ligger med andre. Særs lite stilig måte å gjøre det på, men likevel.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 #19 Skrevet 20. august 2010 Lurer på hva som ramlet rundt i hodet på den dama han hadde med, når han plutselig røsker henne med og kauker "Hadet" til deg...? Hun må jo muligens være veldig desperat eller stokk dum!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2010 #20 Skrevet 20. august 2010 Lurer på hva som ramlet rundt i hodet på den dama han hadde med, når han plutselig røsker henne med og kauker "Hadet" til deg...? Hun må jo muligens være veldig desperat eller stokk dum! Tenkte jeg også på, plutselig henger du bare i stroppen etter en gaulende fyr. Thats hawt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå