Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I høst møtte jeg en gutt (kompis til typen til en venninne av meg) på fest. Snakket veldig lenge, og det virket som vi begge hadde lyst på hverandre, men jeg hadde akkurat bestemt meg for å ikke kysse noen med alkohol i kroppen på lenge, da jeg akkurat hadde fått opp øynene på hva jeg hadde gjort i fylla før. Har kysset ganske mange. Ville slutte.. Men poenget er at vi ikke gjorde noe. La til hverandre på facebook, men ingenting mer skjedde.

Møttes igjen nå i russetiden. Snakket lenge da også.. virket akkurat slik som forrige gang. Men ingenting skjedde. Men vi snakket litt på msn etter det. Jeg har vel egentlig vært interessert helt siden dette.

Tredje gangen vi møttes var nå for fire uker siden. Da skjedde det egentlig. Vi kysset lenge :) men problemet er at jeg nå vil ta kontakt for å høre om vi kan finne på noe. Men jeg turte aldri, og nå har det altså gått fire uker. Nå føler jeg det har gått altfor lenge.

Så spørsmålet mitt er egentlig om hva dere tenker om dette? Er det for sent å ta kontakt? Hvordan ville dere følt det hvis en dere rotet med for fire uker siden plutselig sa hei? :)

Sikkert et veldig rotete innlegg, men ville satt pris på om noen tok seg tid til å svare :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Taxmannen
Skrevet

Hvorfor skulle det være forsent og kontakte? Han sitter sikkert og venter som bare det på at du skal kontakte han..

go for it.

Skrevet

Taxmannen... tror du gutten venter på henne? Jeg har alltid erfart at hvis en gutt vil, tar han kontakt. Hvis jenta tar kontakt, blir gutten skremt. Veldig teit, men det har sett slik ut i de fleste tilfeller. Er det ikke sånn med alle menn, altså? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...