Gå til innhold

Handler du på Amazon.co.uk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tidligere var jeg ivrig kjøper på Amazon.co.uk, men da husker jeg at det stod f.eks under boken: International Shipping Available.

Nå finner jeg ikke denne teksten noe sted, så jeg lurer på om noen vet om det fremdeles gjøres, og hvor jeg kan se om de faktisk sender til utlandet? Det står jo f.eks : check delivery rates etc, men det stod jo før også.. Kun at international Shipping Available ikke er å finne, iallefall på ting jeg har sjekket som bøker og sko.

Noen som handler og vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte to bøker der idag. Faktisk nå nettopp. Så ja, de fortsatt sender til Norge. :)

Skrevet

Ja jeg har kjøpt masse der faktisk. Men leker og filmer. Noe tok forever lang tid mens andre ting kom kjapt.

Det kjipe var at jeg bestilte DE fine husene til jentene mine til jula. Men de kom etter nyttår. :(

Skrevet

Ja jeg har kjøpt masse der faktisk. Men leker og filmer. Noe tok forever lang tid mens andre ting kom kjapt.

Det kjipe var at jeg bestilte DE fine husene til jentene mine til jula. Men de kom etter nyttår. :(

Tar jo gjerne litt tid å sette opp to bolighus da :P

Skrevet

hehe =)

Synd med huset da....

Dog du anonymbruker; står det under det du kjøper : international shipping available?

Fordi noen var jo slik før at de ikke sendte slik også, men hvordan vet man det nå?

Skrevet

Handlet for to uker siden, null prolemer, mottok boken etter 5 dager, så de shipper nok fortsatt til norge :)

Men jeg har opplevd at de ikke shipper make up og hudpleie til norge, så noe å være obs på.

Skrevet

Tar jo gjerne litt tid å sette opp to bolighus da :P

Hahaha jeg mente jo lekehus....:fnis:

Trodde at alle forstod det. Men ok... :sjenert:

Skrevet

De sender fortsatt til Norge. Men iblant hvis man prøver å velge brukte bøker feks, og ting som sendes fra andre leverandører, så hender det at de ikke sender utenfor Storbritannia.

Skrevet

Jeg skulle bestille flere bøker der heromdagen, og da jeg skulle betale så fikk jeg beskjed at INGEN AV de 5 bøkene jeg skulle ha kunne sendes til meg og min adresse i norge? DET var spesielt?:s

Skrevet

Jeg skulle bestille flere bøker der heromdagen, og da jeg skulle betale så fikk jeg beskjed at INGEN AV de 5 bøkene jeg skulle ha kunne sendes til meg og min adresse i norge? DET var spesielt?:s

Det har skjedd med meg når jeg har funnet en spesiell bok som er vanskelig å finne. Da viser det seg at det er små bokhandler som selger bøker gjennom Amazon, men som ikke shipper internasjonalt. Det er forklaringen :)

Ellers er jeg en meget flittig bruker av Amazon.co.uk. Elsker det!

Skrevet

Det har skjedd med meg når jeg har funnet en spesiell bok som er vanskelig å finne. Da viser det seg at det er små bokhandler som selger bøker gjennom Amazon, men som ikke shipper internasjonalt. Det er forklaringen :)

Ellers er jeg en meget flittig bruker av Amazon.co.uk. Elsker det!

Ja, uflaks!

Skrevet

Men er det helt, HELT trygt å betale på amazon uk og amazon i usa? Jeg har lett etter dette "verified by VISA", og har blitt usikker flere ganger, og ikke klart å gjennomføre bestillingen.. Det er trygt? :sjenert:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Amazon anser jeg som veldig trygt.

Men de sender vel ikke elektronikk og diverse pga momsregler eller noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...