AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #181 Del Skrevet 25. august 2010 Det jeg tror steinar ønsker er en hushjelp som kan stelle han og hus mens han sitter på KG fra morgen til kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 25. august 2010 #182 Del Skrevet 25. august 2010 Det jeg tror steinar ønsker er en hushjelp som kan stelle han og hus mens han sitter på KG fra morgen til kveld. Og en slik kvinne burde det jo være en smal sak å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2010 #183 Del Skrevet 25. august 2010 Det jeg tror steinar ønsker er en hushjelp som kan stelle han og hus mens han sitter på KG fra morgen til kveld. Feil. Når jeg har funnet den rette dama IRL så kommer dere til å miste alle mine verdifulle og prissatte bidrag her hehe Eneste grunnen til at jeg klarte å surre meg inn her var faktisk ei dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #184 Del Skrevet 25. august 2010 Neida, det er helt greit for meg hvis en annen mann vil nedverdige seg selv til å ta til takke med ei eldre dame Kjenner til flere slike tilfeller IRL jeg Ikke sant? Det er ikke bare spm om hva vi menn ser på med argusøyne individuelt, samfunnet har et statusmønster og et parringsmønster. Jeg har to venner som har funnet seg eldre kvinner. Ene er i begynnelsen av 30 årene som meg, og fant seg 40 år gammel dame, etter at det forrige forholdet raknet. Jeg tror at problemet først og fremst var og er at han ikke ønsker unger. Så har han ikke bein nok til å la en ung dame gå på gress. Nå skal det også sies at 40 åringen var veldreid, men allikevel er ikke dette status. Han andre kameraten fant seg dame på 43, og han hadde vel vært singel i 8 år før det. Trenger jeg si mer? De kommer sikkert til å leve sammen i noen år, men det forandrer ikke på det faktum at denne kompisen ikke er først i rekka når det gjelder å parre seg, bli forfremmet, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. august 2010 #185 Del Skrevet 25. august 2010 Sjalu? Nei, jeg tror ikke jeg passer så godt til den karen der, du. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. august 2010 #186 Del Skrevet 25. august 2010 På nettet florerer det av norske kvinner i - hva skal jeg si - noe fremskreden alder som søker seg yngre menn, gjerne LANGT YNGRE MENN. F.eks. oppgir kvinner som er i starten eller midten av førtiåra at de søker menn mellom ca. 27-35. Dette dreier seg ikke om spredte tilfeller her og der. Neida, de er mange nok til at vi snakker om en tendens, det er i alle fall mitt inntrykk uten at jeg har finregnet på det. Om de er ute etter rene seksuelle forhold eller kjæreste vet jeg ikke, men siden dette foregår på straighte datingtjenester så er det vel ikke urimelig å anta at de kunne tenke seg noe seriøst og langvarig. Folk må selvsagt ønske seg hva de vil, men jeg innrømmer at jeg synes det er komisk med kvinner som oppgir alderskriterier jeg ikke kan oppfylle når de samme damene er sju år eldre enn meg eller mer! Hallo, hva med en reality-check! Tre spørsmål: 1. Er dette en ny trend? 2. Gjør mannfolka det samme? 3. Funker det? Dvs. biter mange på kroken? Og blir det kjæresteforhold ut av det? 1. Ja. Halvgamlisene vet femtissene kommer stormene når de vifter med stumpen, så de setter inn annonse i håp om at noe ferskkjøtt napper. Akkurat som en fisker som sitter hjemme og binder fluer, og drømmer om kjempelaksen. - Men som vet at der finns tilbudsfiskegrateng i frysern hos Rema, om det går skitt. 2. Jepp. Er da ikke gravrøver, for pokker... 3. Spør du, spør jeg. Har aldri sett statistikk på det. Men enhver må få re sin egen lykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. august 2010 #187 Del Skrevet 25. august 2010 Nei, jeg tror ikke jeg passer så godt til den karen der, du. :gjeiper: Tror du noen gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. august 2010 #188 Del Skrevet 25. august 2010 Feil. Når jeg har funnet den rette dama IRL så kommer dere til å miste alle mine verdifulle og prissatte bidrag her hehe Det vil med andre ord si at du kommer til å være permanent bosatt på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #189 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er 29 og kan vel kategoriseres som en voksen kvinne. Når det gjelder yngre menn så kan de være morsomme elskere og litt ekstra krydder! Men som forhold er de fullstendig uaktuelle. Jeg ser helst etter menn på rundt 35-40 som ikke er helt satte, og som fortsatt lever et aktivt liv, som potensielle for forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2010 #190 Del Skrevet 25. august 2010 Det vil med andre ord si at du kommer til å være permanent bosatt på KG. Tja, hvem vet? Den som lever får vel se, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. august 2010 #191 Del Skrevet 25. august 2010 Kvinner gjør vel det samme som menn - og for noen er det det riktige. Jeg skjønner ikke at det er verre om en kvinne velger en yngre mann enn motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. august 2010 #192 Del Skrevet 25. august 2010 Når det gjelder en "singel" livsstil er jeg helt fasinert over hva du Steinar klarer å sette begrensninger for. At måten å feriere på - eller om man synger og spiller - skal beskrive om man lever "signelliv" er utrolig. Har du i det hele tatt noen gang levd et normalt parliv? Eller er kunneværtbranokdama di det nærmeste du har kommet et forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. august 2010 #193 Del Skrevet 25. august 2010 Kvinner gjør vel det samme som menn - og for noen er det det riktige. Jeg skjønner ikke at det er verre om en kvinne velger en yngre mann enn motsatt. Nei, det skjønner ikke jeg heller. Men det er visst latterlig og patetisk, og de mennene som faktisk foretrekker kvinner som er eldre enn dem selv, er noen stakkarslige tapere, jvfr. uttalelser (fra Steinar?) lenger opp i tråden. Det står noe sånt som å nedverdige seg til å ta eldre kvinner. Yngre menn/modne kvinner er et samfunnstabu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. august 2010 #194 Del Skrevet 25. august 2010 Nei, det skjønner ikke jeg heller. Men det er visst latterlig og patetisk, og de mennene som faktisk foretrekker kvinner som er eldre enn dem selv, er noen stakkarslige tapere, jvfr. uttalelser (fra Steinar?) lenger opp i tråden. Det står noe sånt som å nedverdige seg til å ta eldre kvinner. Yngre menn/modne kvinner er et samfunnstabu. Du skjønner en spøk? De tilfellene jeg kjenner til der dama er eldre enn mannen, ser ut til å fungere bra. Men det som kjennetegner dem er at det dreier seg om godt voksne mennesker. Jeg tror ikke det vil fungere like bra når mannen er yngre enn 30-35 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 26. august 2010 #195 Del Skrevet 26. august 2010 Ordvalget ditt kan veldig fint misforstås! Det kan tolkes som at du mener at folk blir grønnsaker etter fylte 35. Han vil frem til at 20-åringer ser mye bedre ut enn 40-åringer. Om dette er en oppriktig mening han har(da mistenker jeg han for å ha vært uheldig med utvalget av 40-åringer, for det er da vitterlig nok av oss som ser meget godt ut selv om vi kan skrive alderen vår med et 4-tall først), eller om det ganske enkelt er en unnskyldning han har fabrikkert for å forsvare å la seg forfalle(i større eller mindre grad), er dog et interessant spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 26. august 2010 #196 Del Skrevet 26. august 2010 Han vil frem til at 20-åringer ser mye bedre ut enn 40-åringer. Om dette er en oppriktig mening han har(da mistenker jeg han for å ha vært uheldig med utvalget av 40-åringer, for det er da vitterlig nok av oss som ser meget godt ut selv om vi kan skrive alderen vår med et 4-tall først), eller om det ganske enkelt er en unnskyldning han har fabrikkert for å forsvare å la seg forfalle(i større eller mindre grad), er dog et interessant spørsmål. Det gikk mer på mental modenhet, at vi visner mentalt fra fylte 35 år - tror ikke han har nevnt utseende med et ord egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2010 #197 Del Skrevet 26. august 2010 Han vil frem til at 20-åringer ser mye bedre ut enn 40-åringer. Om dette er en oppriktig mening han har(da mistenker jeg han for å ha vært uheldig med utvalget av 40-åringer, for det er da vitterlig nok av oss som ser meget godt ut selv om vi kan skrive alderen vår med et 4-tall først), eller om det ganske enkelt er en unnskyldning han har fabrikkert for å forsvare å la seg forfalle(i større eller mindre grad), er dog et interessant spørsmål. 20-åringer ser bedre ut på sin måte, mens 40-åringer ser (kan se) bedre ut på andre måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2010 #198 Del Skrevet 26. august 2010 Det gikk mer på mental modenhet, at vi visner mentalt fra fylte 35 år - tror ikke han har nevnt utseende med et ord egentlig. Jeg mente ikke visne. Jeg mente at man ikke er like hyper lenger (som regel). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå