Gå til innhold

Gifteringer i stål - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i februar 2011 og må begynne å tenke på gifteringer. Vi har nå noen enkle sølvringer og kunne tenke oss å skifte dem ut med noen i stål. Stål fordi vi syns det er stilig og ikke minst slitesterkt. :)

Jeg er førskolelærer og min ring er utsatt for endel slitasje, sandkasser, gjørme, plasthansker, utallige håndvasker, klossebygging osv.osv. ;)

Hvor kan jeg finne stålringer? Prøvde å google, men fikk ikke særlig mye resultater på det.

- Mvh Galadriel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi forlova oss kjøpte vi forlovelsesring i stål til mannen min, den kjøpte vi faktisk på ebay for rundt 400 kroner. Nå vet jeg ikke om dere ser for dere med eller uten steiner, men omtrent slik søkte vi for å finne den han kjøpte: http://jewelry.shop.ebay.com/Bands-without-Stones-/92852/i.html?Gender=Men%2527s&Metal=Stainless%2520Steel&rt=nc&LH_ItemCondition=1&_catref=1&_dmpt=US_Wedding_Bands_without_Stones&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m282

Ganske så godt utvalg generelt, så vil tro det er greit å finne noe fint, så lenge du husker å være kresen på hvilken selger du kjøper av og tar høyde for toll og moms i tillegg til prisen. :)

Skrevet

Ooh, takk for svar!

Titan har vi også tittet på, men visste ikke hvor slitesterkt det er. :)

Takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...