Gå til innhold

litt ned i vekt

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

For to år siden sluttet jeg å veie meg. Jeg tåler det rett og slett ikke. Blir altfor opphengt i kropp og slanking. Viser vekta for mye, får jeg en dårlig dag. Så sånn kunne jeg ikke ha det. Jeg merker på klærne mine (og på bilder av meg) at jeg har gått opp en del. Jeg er ikke overvektig. Tipper jeg veier rundt 65 kg (er 1,65 høy). Men jeg vil ikke legge på meg mer. Vil gjerne ned 4-5 kg også, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg kan ikke starte med noen slankekur. Må prøve å gjøre det mest mulig skånsomt både for kropp og sjel. Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren og ha et normalt kosthold.

Skrevet

Godteri og andre søtsaker kun en dag i uka - kutt ut brus!

Skrevet

Ja, er enig. Begynn å tren. Det høres stress ut, men det er sant som man blir fortalt: du får mer energi!

Det er start på en positiv sirkel. Og slike sirkler vil jo vi ha!

=)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg begynte å spise mange små måltider om dagen, og klærne blir større og større :sjarmor: snop en dag i uken, men spiser normalt til hverdags, bare mer frukt enn det jeg gjorde før.

Begynner dagen med 1 eple eller pære

2 timer senere spiser jeg to fiberknekkebrød med skinke, agurk og tomat

2 timer senere spiser jeg 1 appelsin og 1 gulrot ( byttes av og til ut med salat)

2 timer senere spiser jeg middag

2 timer sener spiser jeg 1 pære eller eple ( byttes av og til ut med knekkebrød)

På helgene spiser jeg vanlig som for eksempel brød, rundstykker ol, men prøver å holde meg unna det på hverdagen, og det fungerer fint.

Middagsmaten er vanlig mat, som for eksempel kjøttkaker, fiskekaker, lasagne ol

:wink:

Skrevet

Trener du noe i tillegg da MF?

Gjest Madam Felle
Skrevet
Trener du noe i tillegg da MF?

Ikke mye, tar meg en sykkeltur 1 - 2 ganger i uken om det ikke regner :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...