Breakeven Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Hva vil dere si er en god kysser? Jeg har fått høre fra diverse gutter at jeg er en god kysser, noe som jeg selvfølgelig blir veldig glad for. Jeg selv mener at en god kysser.. ikke stikker tungen sin ned i halsen din ikke kysser deg laangt utenfor munnen følger "rytmen" ikke bare bruker tungen (opplevde dette med en gutt, bare tunge og ingen lepper) ikke er for hardhendt
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Ikke for hardhent, men ikke for powerless heller. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive en god kysser jeg. Hva som er forskjellen på de som er bra og de som er fantastiske. Det gjelder å finne en som matcher og kysser likt som en selv kanskje...
Gjest No_glitter Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 - Være myk OG hard i kysset! Liker ikke å kysse de som er for myke eller for harde. Det bør være litt av begge deler - Ikke bare ta tungen frem og tilbake, men "utforske litt" - Følelsen av munnen og tungen hans må være "riktig" (umulig å forklare) - Hvis han drar meg hardt inntil seg mens vi kysser smelter jeg enda mer... - Helst involvere hele kroppen, ikke bare munnen. Et kyss som ikke kjennes flere steder er bare platonisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå