meelissa Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Heihei. Uansett hvilken balsam jeg bruker ender jeg alltid opp med FLOKER i håret. Floker med store bokstaver fordi de kjennes som ull og er vanskelige å gre ut.. Derfor trenger jeg tips til et flokeløsende produkt jeg kan bruke! Kan gjerne være varmebeskyttende også.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Hva med sånn leave-in conditioner som ikke skylles ut, istedet for vanlig balsam? Har ingen spesielle merker å anbefale men hør med en frisør. Ellers så funker den barnebalsamen, gul flaske som heter detangle eller noe. Den får du kjøpt i dagligvarebutikken.
Meridian Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Jeg anbefaler å kjøpe HENNA, det er vidunderkur mot bl.a. slik hår du har. Husker ikke hvor jeg har kjøpt det, mener det var på Vita-butikkene eller noe ---
Virvel Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 KMS har noen leave-in-produkter som jeg er veldig fornøyd med, bruker både denne og denne jevnlig. For varmebeskyttelse bruker jeg denne fra Kerastase, men den kan selvsagt også brukes som en vanlig leave-in kur.
Stellia Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Håret mitt har en tendens til å ende opp som èn stor floke, men jeg har to livreddere: * Joico - Moisture Recovery Conditioner (balsam) * Aussie - 3 Minute Miracle Luscious Long Deep Treatment (kur)
Avalon Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Håret mitt har en tendens til å ende opp som èn stor floke, men jeg har to livreddere: * Joico - Moisture Recovery Conditioner (balsam) * Aussie - 3 Minute Miracle Luscious Long Deep Treatment (kur) Jeg bruker også Aussie sin hårkur, og den er kjempe god når det gjelder floker! Sverger også til tangle teezer når flokene kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå