Gå til innhold

La Senza nedlagt?

putit

Anbefalte innlegg

Skal til Oslo i helgen, og tenkte meg da innom på La Senza for litt nytt undertøy. Men så kom jeg over en blogg, hvor vedkommende hadde vært på opphørssalg på den på Byporten. Dette var en stund siden, i vår eller noe.. Er alle lagt ned? På hjemmesiden står det jo at både den, og den i bogstadveien finnes fortsatt?

Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sto på den norske nettsiden for et par måneder tilbake at alle butikkene i Norge var stengt "inntil videre", hva nå det måtte bety. Den nettsiden ser ut til å være forsvunnet nå, jeg finner den iallfall ikke igjen... Det går imidlertid an å handle fra den britiske nettbutikken, og det er mye billigere! Ofte tilbud også, to bh-er for 20 pund f.eks., det er jo grisebillig i forhold til hva det kostet i butikkene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles en tilgodelapp fra LaSenza - er det virkelig sånn at hele kjeden i Norge har sluttet?... Noen som vet fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kontakte kundeservice på lasenza.co.uk og høre om du kan få bruke den der, evt. få beløpet refundert? (Tviler egentlig på det, men verdt et forsøk.)

Jeg lagde en tråd om dette i våres da butikkene stengte, men ingen visste hva som hadde skjedd. Har vel gått konkurs, da. :tristbla:

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mail er i hvert fall sendt til de - krysser alt jeg kan for at jeg kan få brukt opp tilgodelappen!

Har ikke fått med meg noe jeg, forstår jeg nå. Synd at de har gått konkurs :( Kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Mail er i hvert fall sendt til de - krysser alt jeg kan for at jeg kan få brukt opp tilgodelappen!

Har ikke fått med meg noe jeg, forstår jeg nå. Synd at de har gått konkurs :( Kjipt!

Hei. Fikk du noe svar? jeg er i samme situasjon som deg, irriterende å ha 500 kroner tilgodet som jeg ikke får brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg kan svare dere på dette.. jeg jobbet på la senza på kvadrat.

alle butikkene i norge er lagt ned da de gikk konkurs (islandske eiere)

Og jeg har selv tilgodelapp og vi får det desverre ikke igjen. det er mange som har spurt meg om det går an og få pengene tilbake eller ikke men jeg snakket med min sjef og hun sa at det ikke gikk pga at det gikk konkurs.

Og det var jo den mest dumme tiden og bli lagt ned på og.. Det er ENORMT mange som har tilgodelapper siden alle har returnert julegavene+valentinegavene og bare fått tilgodelapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppklaringen Tina89 ;)

Ja, jeg hadde virkelig spart på tilgodelappen til en gang jeg hadde tid til å gå og handle! Men supert å få en oppklaring angående dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er vel ikke nedlagt den som ligger i ei sidegate til karl johan, vet ikke hva gata heter men h&m og steen og strøm har inngang i den gata...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den er vel ikke nedlagt den som ligger i ei sidegate til karl johan, vet ikke hva gata heter men h&m og steen og strøm har inngang i den gata...

Jo, hele kjeden i Norge er lagt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...