Enja Skrevet 2. mai 2002 #1 Del Skrevet 2. mai 2002 kan hjelpe meg med dette, jeg leter etter ett slaks løs hår, jeg har hatt det før men nå er det øydelakt, det er noen lange hår stykker med klemmer på som man fester bak i hodet , det ble selt på tv shop for 3 år siden ca , men ikkje nå lenger. ( jeg har blitt avhengi av dette håret) Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i dette ???, da hadde jeg blitt evig takknemli !! Helsing Enja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei Vet ikke om dette kan hjelpe deg, men det har stort utvalg i løshår i alle lengder på Glitter, de har det i hvertfall her i Bergen Håper dette var til hjelp for deg Klem fra Pludre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 2. mai 2002 #3 Del Skrevet 2. mai 2002 Og på H & M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #4 Del Skrevet 2. mai 2002 Og DET ser kunstig og Harry ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 3. mai 2002 #5 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg husker de reklamene, dessverre vet ikke jeg hvor du kan faa tak i mer av dette loes haaret, men en ide kunne jo vaere aa kontakte tv shop og se om de husker det og eventuelt vet hvor du kan henvende deg videre? Jeg vet at saant "clip on" haar i hvertfall var populaert i USA, saa det er jo mulig det gaar an aa bestille derfra? Har du proevd aa lete litt paa nettet og sett om du finner ut noe om det der? Lykke til i jakten! *klem!* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana Skrevet 4. mai 2002 #6 Del Skrevet 4. mai 2002 Glitter på Arkaden i Oslo har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 5. mai 2002 #7 Del Skrevet 5. mai 2002 Glassmagasinet i Oslo har det i parfymeavdelingen. De koster en god del mer enn de på H&M men er mye finer. ( og finnes i enda flere farge )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #8 Del Skrevet 5. mai 2002 Dersom du går inn på følgende side finner du en butikk med utrolig mange typer løshår osv. http://www.bobbys.com Dersom du ikke bor i nærheten kan du maile eller ringe dit.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå