AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 at varen er sendt? Jeg tror ikke jeg har fått det. Pengene er trukket fra konto, men pakkene kommer ikke. Skinlady kan ikke finne bestillingene mine.....!!! )900 kr rett i dass! Arg
Carita Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 at varen er sendt? Jeg tror ikke jeg har fått det. Pengene er trukket fra konto, men pakkene kommer ikke. Skinlady kan ikke finne bestillingene mine.....!!! )900 kr rett i dass! Arg Hmm...Men hvis du har brukt Paypal så står det jo uansett på kvitteringen de sender at du har betalt denne selgeren:). Gi beskjed til de om du ikke får varene:)Lykke til! PS: Jeg har og bestilt fra denne selgeren, men tror ikke jeg har opplevd dette enda.. Men har hørt litt forskjellig så er skeptisk til selgeren jeg og
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Hmm...Men hvis du har brukt Paypal så står det jo uansett på kvitteringen de sender at du har betalt denne selgeren:). Gi beskjed til de om du ikke får varene:)Lykke til! PS: Jeg har og bestilt fra denne selgeren, men tror ikke jeg har opplevd dette enda.. Men har hørt litt forskjellig så er skeptisk til selgeren jeg og Fikk melding idag fra skinlady at jeg skulle skrive ned det jeg bestilt ,og de skulle sende nytt. Håper det kommer frem :)Verre var det med at jeg husket ikke hekt den tredje tingen jeg bestilte....så måtte bare skrive noe i samme sum.Den ene pakken alene husket jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå