meelissa Skrevet 19. august 2010 #1 Del Skrevet 19. august 2010 Finnes det noen måter man kan utvide sko på? Har et par skoletter i "skinn" som er for små.. Vipper mellom 36/37, og disse ble kjøpt på nett i str 36.. Og de er så pene, vil bruke de Så, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbarn Skrevet 19. august 2010 #2 Del Skrevet 19. august 2010 ja, du kan fylle vann i brødposer og legge de oppi skoene.. så legger du skoene i fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2010 Seriøst? Fungerer det? Genialt i alle fall, må prøve det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #4 Del Skrevet 19. august 2010 Nei, er du gal! Kan risikere å ødelegge skoene, de kan revne i sømmene. Det er sant at fryst vann utvider, men herrefred. Ta de med til en skomaker, han kan blokke dem ut opptil 2 strl. Jeg fikk blokket ut knehøye støvletter, men de blokkes ut i bredden, ikke lengden, foten kan likvel få bedre plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 19. august 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg prøver uansett, jeg. Kan ikke bruke de om de ikke blir litt utvidet, så. Hvor lenge må de ligge i fryseren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 20. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 20. august 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbarn Skrevet 21. august 2010 #7 Del Skrevet 21. august 2010 Det kommer jo ann på skoene da om de revner eller ikke.. viss det er ekte skinn så skal det jo fungere fint:) De må ligge helt til posen med is er helt frossen.. da kan du ta de ut:) fungerte fint for meg vertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 23. august 2010 #8 Del Skrevet 23. august 2010 Kan fryse-metoden fungere på andre skotyper enn ekte skinn og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 23. august 2010 #9 Del Skrevet 23. august 2010 Eg har eit betre forslag: Ta eit par tennissokkar og fukt dei i varmt vatn, så varmt at du klarer å ta på dei. Ta på deg sokkane, og ta på deg skoa. Gå med dei innandørs ein kveld eller to. Du skal gå med dei så lenge at sokkane har tørka. Då vil skoa ha vida seg ut godt, og på ein ufarleg måte. Vatnmetoden veit eg ikkje om eg hadde vågd meg på. Dessutan blir det jo ujamnt, og ikkje forma etter din fot, slik sokkemetoden medfører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. august 2010 #10 Del Skrevet 24. august 2010 der du kjøpte skone pleier de oxo ha sko-blokkere, og denne servicen er gratis. Ellers koster det vel ikke stort å få gjort dette hos skomaker. Dette er vanlig, ikke putt noe i fryseren, det blir porøst og kan sprekke og lekke...Og den skaden går ikke på reklamasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 24. august 2010 #11 Del Skrevet 24. august 2010 Nå er ikke et par skoblokkere til en hundrings en dårlig investering. Du finner dem på eBay, blant annet, og de blokker i lengde og bredde, samt enkelte klempunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. august 2010 #12 Del Skrevet 24. august 2010 good thinking Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #13 Del Skrevet 24. august 2010 Hva heter de på engelsk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 24. august 2010 #14 Del Skrevet 24. august 2010 Shoe blocks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. august 2010 #15 Del Skrevet 24. august 2010 Shoe blocks? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. august 2010 #16 Del Skrevet 26. august 2010 jepp, for du vil jo ha de i tipp topp stand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #17 Del Skrevet 26. august 2010 Husk å bruke Shoe-eze spray eller spylevæske for du skrur ivei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå