Gå til innhold

Har du virkelig tid til internett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter du på nettet med god samvittighet om dagene? Velvitende om at ALT du burde og skulle gjort først er i orden og du virkelig har tid til å sitte her og lese? Eller tar du deg bare tid?

Feks i kveld, hva skulle du helst gjort før du satt deg ned her? Vasket gulvene, satt på en maskin klær, lekt med barna, vært ute og trent litt? Er du litt avhengig av internett, kanskje?

Jeg BURDE vasket over kjøkkenbenkene, meeeen ikke enda... Blabla.

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Ja, jeg bruker bare internett når jeg er ferdig med andre ting eller tar meg pauser. Utsetter aldri noe pga internett.

Skrevet

Når jeg jobber så er jeg minimalt på nettet. Kanskje bare for å sjekke mailen og så kikke innom KG en gang i blant. Men nå er jeg en del for mine to eldste har vært utenlands hos familien og lillegutt har vært hjemme. Ikke noe skole, lekse eller andre ting. Men jeg gjør alltid husarbeid og lager hjemmelaget mat. :D

Sitter her i pausene. Det blir spes en del når jeg er hjemme og ungene er på skolen, for da er jeg barnefri i mange timer. Sukk, gleder meg til å jobbe igjen.

Skrevet

Sitter du på nettet med god samvittighet om dagene? Velvitende om at ALT du burde og skulle gjort først er i orden og du virkelig har tid til å sitte her og lese? Eller tar du deg bare tid?

Feks i kveld, hva skulle du helst gjort før du satt deg ned her? Vasket gulvene, satt på en maskin klær, lekt med barna, vært ute og trent litt? Er du litt avhengig av internett, kanskje?

Jeg BURDE vasket over kjøkkenbenkene, meeeen ikke enda... Blabla.

Åh! Klesvasken! Takk for påminnelsen!

Ellers har jeg en gave jeg må lage før kvelden er ferdig. Tror jeg skal slå av dataen, jeg... Jeg er veldig flink til å utsette ting jeg burde gjøre til fordel for det underholdende internettet!

Skrevet

Nei jeg har dessverre ikke god samvittighet.. I dag burde jeg ha lest (er student) og har nok litt utestående husarbeid...

Er nok litt avhengig ja, selv om jeg ikke aner hvorfor! Gjør lite, eller ingen ting, nyttig på nettet, det er egentlig ikke en god måte å koble av fra studiene på (blir nesten mer sliten etter en time på pc'n enn av en time med intens lekselesing) og egentlig er det ikke særlig gøy heller... Merkelige greier :klø:

Skrevet

Ja, jeg har god samvittighet :) Har blitt mye bedre på å organisere tiden slik at jeg ikke utsetter ting like mye som jeg gjorde før.

Skrevet

Nei jeg har dessverre ikke god samvittighet.. I dag burde jeg ha lest (er student) og har nok litt utestående husarbeid...

Er nok litt avhengig ja, selv om jeg ikke aner hvorfor! Gjør lite, eller ingen ting, nyttig på nettet, det er egentlig ikke en god måte å koble av fra studiene på (blir nesten mer sliten etter en time på pc'n enn av en time med intens lekselesing) og egentlig er det ikke særlig gøy heller... Merkelige greier :klø:

Den er jeg med på, ja!

Skrevet

Jeg har vært mye på nettet i det siste, men med foten bandasjert er det lite annet en får gjort utenom det enkleste.

Skrevet

.. leter egentlig etter noe jeg kan bruke i en oppgave om barnehage og samfunn :hallo:

...så egentlig er jeg ikke på KG nå :rodme:

Skrevet

Jepp, har god samvittighet. Bruker nettet minimalt på jobb (muligens en sjekk av været hvis jeg skal noe spesielt, eller en kikk inn på avisene hvis jeg har god tid). Bruker google en del hvis det er jobbrelaterte ting jeg skal finne, selvsagt.

Hjemme så kan jeg fint sitte ved PC'n om klesvasken svirrer i maskina. Gulvvasken er PC-fri. Ellers så stopper ikke skjermen meg fra å gå en tur eller gjøre andre ting. Men jeg er nok avhengig i den forstand at jeg ofte prioriterer PC foran TV for eksempel.

Skrevet

Jeg syns internett er kjedelig faktisk! Jeg mangler totalt fantasi, derfor er jeg f.eks. mye her inne - jeg vet nemlig ikke hvor ellers jeg skal gå. Jeg kjeder meg hvis jeg bare leser, så jeg må vanligvis ha et spesielt formål.

Egentlig bruker jeg mest internett når jeg likevel er på dataen grunnet fag eller jobb. Jeg går sjelden eller aldri på internett fordi jeg kjeder meg, da leser jeg vanligvis heller en bok eller et blad. Eller ser en dvd. Men det hender jeg bruker internett til ren underholdning, som for eksempel for å se på nett-tv.

Jeg har forresten akkurat vasket gulvene, badet og kjøkkenet, så jeg har ren samvittighet på mange måter. Men nå er det snart tid for en episode Alias på dataen, så er bare innom en snartur. Som vanlig.

Gjest Constanze
Skrevet

Jeg er alene for tiden så jeg bestemmer selv over min egen tid. Huset er stort sett alltid i orden, men enkelte ganger kunne jeg nok heller gått tur eller trent litt ekstra istedet for å kaste bort tiden på unyttige internett-sider. Men jeg gjør nå engang akkurat hva jeg vil ...

Logger meg aldri på KG på jobben, det er kun hjemme.

Skrevet

Idag skulle jeg egentlig levert endel papirer på et kontor, skulle vært å kjøpt en gave, tatt ut penger, vasket klær, lagd middag, men her sitter jeg..og har ikke fått dusjet ennå idag... *skamme seg og logge av nett*

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg har abslutt tid, er arbeidsledig og har godt med tid. Men jeg kunne brukt tida mye mer fornuftig (gått en tur/trent litt/lest en bok) men det blir ofte til at jeg bare sitter og loker på nett.. Har litt dårlig samvittighet for det.

Men jeg passer på at det ikke går utover andre ting. Jeg møter fortsatt venner, huset er alltid pent og ryddig og rent, jeg husker å dusje og stelle meg selv osv. Så jeg er vel ikke såå ille. haha..

Skrevet

Jeg ser lite på TV, bruker pc istedenfor. Har ikke dårlig samvittighet.

Skrevet

Egentlig ikke. Surfer når det er stille på jobb og når jeg egentlig burde gjort noe i huset hehe

Skrevet

God samvittighet ja, er jo så strøkent her, men fy faen så lei jeg begynner å bli.. KG, facebook, tastaturklikketiklikk og ræl! Men til mandag begynner jeg å jobbe så da ble de andre kanelboller :D

Skrevet

Krampenyter siste dagene av ferien min. Fra mandag er det andre boller og da får jeg knapt nok tid til å gå på do på dagen :forvirret: Nuvel, men på kveldene når unger er lagt så surrer jeg rundt på internett med den største selvfølgelighet uten et snev av dårlig samvittighet. Hvorfor det egentlig?! Internett er kjekt tidsfordriv.

Gjest Violently Happy
Skrevet

Jeg er ekstremt mye på nettet. Prøver å korte ned på tiden. Har egentlig ikke tid noen ganger, men tar meg tid- om det så må være å sitte på nettet om natten... :P

Skrevet

Jeg har tid til Internett nå, men burde snart begynne å lese på studiene igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...