Gjest Atacand Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Hei Onkel Skrue er død,trist for oss Donald fans: http://duckman.pettho.com/history/chapter9.html hilsen
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #3 Skrevet 2. oktober 2003 Hvem arver???? Hvordan våger du å tenke på penger i slik en tragisk stund??? Søøørgelig!!! Suzy
blåveis Skrevet 2. oktober 2003 #4 Skrevet 2. oktober 2003 Hvem arver???? ole, dole og doffen regner jeg med.. men anton ramler det sikkert også noe på donald stakar har sikkert gjeld til boet
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #5 Skrevet 2. oktober 2003 Hvordan våger du å tenke på penger i slik en tragisk stund??? Søøørgelig!!! Suzy Tenker ikke på annet enn penger og sex!
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #6 Skrevet 2. oktober 2003 ole, dole og doffen regner jeg med.. men anton ramler det sikkert også noe på donald stakar har sikkert gjeld til boet Hvis du leser nede på siden så er det Ole, Dole og Doffen som arver ja... Suz
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #7 Skrevet 2. oktober 2003 Oh, shit!!! Ble'kke no på meg denne gangen heller.....
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #8 Skrevet 2. oktober 2003 Oh' date=' shit!!! Ble'kke no på meg denne gangen heller.....[/quote'] Hvis det er noen trøst kan jeg sette deg i testamentet mitt...
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #9 Skrevet 2. oktober 2003 Bedre enn ingenting......Sign me in!!!! hvor mye er du god for da...????
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #10 Skrevet 2. oktober 2003 Bedre enn ingenting......Sign me in!!!! hvor mye er du god for da...???? Ikke stort, men det skal da vel alltids bli litt gjeld på deg.. Også har jeg mange bra plater! Suz
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #11 Skrevet 2. oktober 2003 Står over gjelda og forsyner meg av platehaugen.... Hmmm....tror d blir mest lukrativt i dette caset...... :klø: kalkulere, kalkulere
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #12 Skrevet 2. oktober 2003 Står over gjelda og forsyner meg av platehaugen.... Hmmm....tror d blir mest lukrativt i dette caset...... :klø: kalkulere, kalkulere Sannsynligvis riktig *noterer "Chimp skal ha platene" bak øret* Vil du bare ha LP'ene, eller er du intressert i vinyl-singler, Cd'er og kassetter også??? Suz
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #13 Skrevet 2. oktober 2003 Skal vi seeeeeeeeeeeee......Hvis jeg får ALLE CD'ene, kan noen andre ta vinylen og kassettene.......Jeg er veldig grei sånn!!!
Livets datter Skrevet 2. oktober 2003 #14 Skrevet 2. oktober 2003 Hvem arver???? Sikkert fetter Anton, med hans vanlige flaks!
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #15 Skrevet 2. oktober 2003 Skal vi seeeeeeeeeeeee......Hvis jeg får ALLE CD'ene' date=' kan noen andre ta vinylen og kassettene.......Jeg er veldig grei sånn!!![/quote'] Jammen det er greit du Livets Datter: Det er Ole, Dole og Doffen - kan du ikke din Donald-vitenskap??? Les evt lenger ned på siden som det er lenket til så får du greie på det. Suz
chimp Skrevet 2. oktober 2003 #16 Skrevet 2. oktober 2003 De bør kanskje foreta offentlig skifte, hvis det er tvil om rettmessige arvinger og fordeling av boet! Don Pedro bør kanskje ta en kikk på saken!
Suzy Skrevet 2. oktober 2003 #17 Skrevet 2. oktober 2003 De bør kanskje foreta offentlig skifte, hvis det er tvil om rettmessige arvinger og fordeling av boet! Don Pedro bør kanskje ta en kikk på saken! Godt poeng - Donpeeedrooooooo!!!! Kom og hjelp!!! Suz
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 2. oktober 2003 #18 Skrevet 2. oktober 2003 Blant Donald-kjennere så er det et kjent faktum at Ole, Dole og Doffen er Onkel Skrues enearvinger. Donald selv har pr slik historiene er idag ingen arverett hos sin onkel, selv om de italiensk-tegnede seriene ofte uttrykker noe slikt.
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #20 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg nekter å godta at onkel Skrue er død. Nekter. :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå