Gjest Elyssa Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Etter at vi giftet oss har vi begge fått disse ekstra kiloene som egentlig ikke hører hjemme her. Vi har endret livsstil, men jeg kjenner at jeg kunne trengt en god kickstart. Muligens en av disse ukes-kurene hvor man går ned en del over kort tid. Kanskje en detox-kur? Er klar over at slikt ikke er sunt i lengden, men når jeg alikevel virkelig har endret livsstilen min, så kan det vel ikke være negativt?
Gjest Elyssa Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Det er også fordi jeg har mye vann i kroppen som jeg kunne tenke meg å bli kvitt.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Nei til kickstartkur. Har du SÅ mye vann i kroppen? Kutt ut salt, drikk masse,
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Kick-start er bare tull. Hvorfor er det så mange som tror at dette er en god start på en sunn nedgang? Kroppen renser seg selv, du trenger ikke å kjøpe noe detox kur. Drikk mye vann, spis ren mat, og unngå for mye dritt, så er det et godt grunnlag=) Du sparer dessuten penga. Du vet hva som skal til! =)
Gjest Nanne70 Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Det du kan gjøre, er å ta en langhelg eller en uke der du spiser litt ekstra sunt, dvs kutter ut hvetemel, sukker, salt, kaffe og helst meieriprodukter, og spiser mest mulig grønnsaker, frukt, rene kjøtt/fiskeprodukter,(dvs ikke farse, pølse, hamburger, fiskekaker osv). Litt Basmati-, natur- eller fullkornsris går bra, og f.eks. litt Rugsprø eller andre grove brød/knekkebrødtyper som ikke er bakt med gjær. Drikk masse vann, grønnsakjuice og urtete, og bruk masse urtekrydder i maten. Kok eller ovnsbak maten, unngå steking så langt det lar seg gjøre. Og få i deg sunne oljer også, f.eks. Udo's Choice som du får kjøpt i helsekostforretninger. Den er fin å bruke i smoothies også. Dette burde få bukt med vannansamlingene i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå