Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har knapt nok brukt mascara, så jeg er helt blank på det området. Ser på reklamer og leser, og ser at en mascara ikke er som det var før.

Jeg skal ha en som gir volum. Den må sitte godt, slik at jeg ikke blir sort under øynene etter et par timer. Den må være "vanlig" ikke slik som en tar av bitvis (hylser?)

Må ikke klumpe, da det var ett av problemene jeg hadde før.

Om den er dyr eller billig spiller ingen rolle, bare jeg finner en som jeg kan bruke, og holder bra.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Isadora Build up mascara extra volum, gir meg lange, separerte vipper med volum, som igjen holder seg bra gjennom en skoledag uten å drysse. Siden jeg er kontaktlinsebruker så er det et stort pluss at den er testet og godkjent av øyelege. Annet pluss er prisen, ganske billig.. Men siden ingen øyevipper er like fra person til person, så funker den sikkert ikke på alle, så du får se på andre svar å avgjøre hvem som er best for deg:)

Skrevet (endret)

Har knapt nok brukt mascara, så jeg er helt blank på det området. Ser på reklamer og leser, og ser at en mascara ikke er som det var før.

Jeg skal ha en som gir volum. Den må sitte godt, slik at jeg ikke blir sort under øynene etter et par timer. Den må være "vanlig" ikke slik som en tar av bitvis (hylser?)

Må ikke klumpe, da det var ett av problemene jeg hadde før.

Om den er dyr eller billig spiller ingen rolle, bare jeg finner en som jeg kan bruke, og holder bra.

Noen tips?

Min absolutte favoritt er Max Factor Masterpiece High Definition Mascara.

Lykke til i jakten på "din" mascara

Endret av Kråkesaks
Skrevet (endret)

<--- oj, en blogg jeg ikke har oppdaget før!

OnTopic:

Jeg kan dessverre ikke anbefale deg en mascara pga at den jeg elsker, er slike du "drar av" med varmt vann.

Men husk at mye av mascaren (at den er klumpfri, bygger volum osv) handler om påføringsmetoden. Gjør man det ikke riktig, tror jeg man kan få edderkoppvipper av selv den mest perfekte mascaraen! :)

Endret av Jade
Skrevet

Har prøvd mange forskjellige mascaraer, men den jeg hele tiden "må ha" i sminkepungen er Masterpiece Max fra Max Factor. Vet om mange som er glad i denne, så den er virkelig verdt et forsøk :)

Skrevet

Hva er greia med slike mascaraer som en "drar av" ? Har en de på, på vanlig måte? Er det vanskeligt? Løsner hylsene før en skal fjerne de? kan en få de inn i øynene?

Hvem er best av slike "dra av" mascaraer? Og hvorfor er de bra?

Skrevet

Hva er greia med slike mascaraer som en "drar av" ? Har en de på, på vanlig måte? Er det vanskeligt? Løsner hylsene før en skal fjerne de? kan en få de inn i øynene?

Hvem er best av slike "dra av" mascaraer? Og hvorfor er de bra?

Man tar den på på vanlig måte, jeg syns ikke den er noe mer vanskelig å ta på enn andre maskaraer. Jeg har aldri opplevd at hylsene har løsnet annet enn når jeg har dusjet eller hatt store mengder vann i ansiktet. Har heller ikke opplevd å få de inn i øynene. Jeg syns de drysser mindre enn vanlige maskaraer (har det med å gni meg i øynene), også er det deilig å slippe pandaøyne når man fjerner den også. Den er i tillegg ganske kjekk å ha på ute i regn, når vanlige maskaraer kan begynne å renne.

Skrevet

Tråden er ryddet,

ninuska_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...