Gå til innhold

Forsøk på verdensrekord i stand-up

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere sett dette, eller? I skrivende stund har Hans Morten Hansen fra Stavanger stått og utført stand-up i nesten 16 timer. Han satser visst på å holde på nesten et døgn til, for å slå verdensrekorden. VGTV sender altså live, morsomt å følge med på. :)

Endret av Meaty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke tenke meg at han klarer å være morsom i over et døgn uten pauser.

Skrevet

Han har lov til å ta 5 min pause pr time, det er slik reglene er. Det ER morsomt!

Skrevet

Han har ikke lov til å gjenta seg selv på 4 timer, men kan etter 4 passerte timer kjøre det samme programmet om igjen har jeg hørt. Men han er temmelig god om han holder ut i 32 timer, ja! Men jeg heier!! :bolledeig:

Skrevet

Krysser alt for han klarer det, stemmen er på vei til å svikte nå, men han er god og det står respekt av dette! Han må stå til nesten 12.30 i dag så han har noen timer igjen enda................

Skrevet

Han holder ut ja! :) Jeg syntes han virket sliten i går kveld, og lurte på om han fortsatt ville være på scenen i dag, men der står han fortsatt. :jepp: Folk ler også! Ett døgn og 13 timer har han holdt på nå.

Skrevet

Stakkaren sliter med stemmen nå, men han klarer det bra!

Skrevet

Ja, det bare piper i ham. :fnise: Han høres ut som den syvende far i huset.

Skrevet

Ja, det bare piper i ham. :fnise: Han høres ut som den syvende far i huset.

:skratte:

Og han sto han av - og klarte rekorden! En stor gratulasjon til Siddis-skravlebøtta.

.."nå kan man gro poteter i skoene mine" :lol:

Skrevet

Flink han er! Stolt over å være siddis nå, jeg. :gjeiper:

Skrevet (endret)

En utrolig prestasjon! Han hadde vel satset på å holde ut 25 minutter utover rekordtiden, men jeg tror han gikk helt tom på slutten. Det var moro å følge dette. :)

Endret av Meaty
Skrevet

Bare det at han kun har sittet ned i en liten time (sa han) og stått resten er jo fantastisk, for ikke å snakke om å måtte more publikum utenom. Flink! :klappe:

Skrevet

Dette var stort og jeg er også ufattelig stolt over å være fra Stavanger nå. Jeg er i tillegg stor fan av Hans Morten og hans show så dette var helt rått. :popcorn:

Skrevet

Jeg har virkelig fått stor respekt for denne mannen.

Jeg har alltid likt han og synes han er utrolig flink, men for en bragd !!!!!

Hans Morten er RÅ !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...