Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 På vita (og sikkert mange andre) har de endel parfymer som faktisk ikke var så verst, men langt i fra prisklassen til vanlige (eks dior, ralph lauren osv osv). Det var merker som Mexx, Betty Barclay og Puma og sikkert mange fler.Noen som har brukt noen av disse? "må" man ha de dyre,merkeparfymene? (jeg kan være litt sånn selv..)
bluebird Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Det var merker som Mexx' date=' Betty Barclay og Puma og sikkert mange fler.Noen som har brukt noen av disse?[/quote'] Ja, jeg har brukt Mexx Diversity og syns den er veldig god. Mulig jeg er rar, men jeg syns den minner om She fra Giorgio Armani.
Cupcake Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Har også kjøpt parfyme på Nille som lukter veldig godt, og så kostet den bare 25 kr!
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Har også kjøpt parfyme på Nille som lukter veldig godt' date=' og så kostet den bare 25 kr![/quote'] :o :o :o :o :o
Gjest Virvel Skrevet 4. oktober 2003 #5 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har Oceanus og Spirit of Moonflower fra Bodyshop. Sistnevnte er utrolig god på meg. :D
Bradshaw Skrevet 4. oktober 2003 #6 Skrevet 4. oktober 2003 Da jeg var i frankrike i sommer var jeg på et sted de produserer parfymene til bla. Cucci og Christian dior, og fikk kjøpt 100 ml for 30 kr. det er AKKURAT den samme parfymen som er i flaskene til designerparfymene. Dvs at en parfyme er ikke så dyr, men navn og flaske kan få prisen et par hundrelapper opp. selvfølelig vil du betale en betydeligere høyere pris for ren parfyme i forhold til en eau de toilette... men det er en annen sak. Jeg har en passion for parfymer og har over 40 i bruk og det er bare flasker med designernavn med unntak av et par stykker som jeg kjøpte i frankrike, elsker å variere etter antrekk, annledning og humør. Når jeg var i frankrike snakket jeg foresten med en "nose", og det anbefales virkelig. Kjempe artig.
Cupcake Skrevet 4. oktober 2003 #7 Skrevet 4. oktober 2003 Jada Care. Det er nesten flaut å innrømme det, men parfymen fra Nille lukter faktisk godt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå