Gå til innhold

lekte med meg selv..

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei...igår kveld for første gang hadde jeg av lyst,lekt med meg selv,mens typen lå ved siden av... det var slik at han var sliten etter jobben og vi skulle begge til å sove,da jeg bare lå i sengen ved siden av han i timer uten å lykkes...inni meg føltes en slik trang til å få det ut,,,så jeg begynte å beføle meg selv,først litt utenpå klærne med små jevne stønn,og kunne øle at han hadde snudd seg for å se på. dette gjorde meg mer opphisset,og jeg fortsatteå kneppe opp slik at han kunne se hele puppen min i halvmørket,og hvordan jeg lå der og befølte meg selv..lysten økte sammen med stønnene,og jeg kunne ikke noe for å måtte nå bevege hele meg og buet ut og klemte hardt... plutselig satt han opp foran meg med buksa nede...............og vi var igang.... =))

poenget her er at jeg har aldri lekt med meg selv foran andre enn meg selv,enda jeg og typen har vært sammen i 9år!!!..... jeg synes dette første steget har gått veldig bra,,,og har lyst å fingre meg selv foran han en annen dag..men jeg er redd han "forventer" at jeg kommer ved å kun beøle meg selv,noe jeg ikke kan. dette er kun for nyelse,ikke orgasme. orgasme er det kun han som kan gi meg... så man kan si har får litt prestasjonsangst med å måtte komme,,men samtidig pirrer det slik å kunne fingre foran ham,bevisst at han ligger og ser på... hva ynes dere,skal jeg tørre og ta dette neste skritttet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

go for it! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...