Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Jeg er inne i et rimelig nytt forhold, forelskelsen blomstrer men jeg begynner å føle litt på at kjæresten min har noen humørsvingninger som svinger litt oftere enn jeg trives med. Han kan være verdens mest oppmerksomme og romantiske mann - så plutselig, midt i en koselig stund kan han bli helt stille og "furten". Det kan komme av de minste bagateller og jeg merker det gjør meg usikker selv om han forsikrer meg om at det ikke er noe i veien med følelsene oss imellom. Jeg skjønner selvfølgelig at ikke ting ksan sveve på en rosa sky hele tida, men å få en kald skulder i tide og utide uten engang nesten å forstå hva som hendte der og da kan virkelig være både sårt og vanskelig. Noen andre som har samme erfaringer?
Gjest mimmi Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg er inne i et rimelig nytt forhold, forelskelsen blomstrer men jeg begynner å føle litt på at kjæresten min har noen humørsvingninger som svinger litt oftere enn jeg trives med. Han kan være verdens mest oppmerksomme og romantiske mann - så plutselig, midt i en koselig stund kan han bli helt stille og "furten". Det kan komme av de minste bagateller og jeg merker det gjør meg usikker selv om han forsikrer meg om at det ikke er noe i veien med følelsene oss imellom. Jeg skjønner selvfølgelig at ikke ting ksan sveve på en rosa sky hele tida, men å få en kald skulder i tide og utide uten engang nesten å forstå hva som hendte der og da kan virkelig være både sårt og vanskelig. Noen andre som har samme erfaringer? Høres før meg ut som om han sliter med noe, som om han på en måte detter ut og tenker på et eller annet...kjenner du han nok f eks, siden forholdet er rimeligt nytt mener jeg? Bare en tanke jeg fikk...
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Tusen takk for svar Ja, jeg vet han har mye å tenke på om dagen så du har et godt poeng der. Jeg prøver å være flink og ikke pushe på hver eneste gang dette skjer fordi det sannsyneligvis kommer av helt andre grunner enn oss to - men man får en litt dårlig følelse hver gang kjæresten snur seg eller bare går. Men ettersom du sier: at han kan ha mye å tenke på så blir det forhåpentligvis bedre når ting endrer seg litt på hjemmebane for han da.. *tvi tvi* Og forhåpentligvis er ikke dette noe som kommer til å foregå igjennom hele forholdet vårt om vi skulle være så heldige å vare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå