<CupCake> Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg og typen har være sammen lenge. Det har vært litt tull i det siste, men snakket med han senest om det på Søndag og da sa han at alt var bra, men han var bare litt stressa etter sist tur med jobben, hadde vært mye for han. Vi var å så på hus i helga og hadde snakked med banken om lån. Vi skulle begynne å prøve å bli gravid, jeg har slutta på p-spøyte og det som var. Han skulle komme til meg i morgen, og jeg sendte han bare en melding på facebook fordi telefonen hans er ødelagt og spurte om han kom. Og da fikk jeg beskjed at nei, fordi han ikke vil være i et forhold lenger. Han sa han elsket meg, men at jobb ble mye og at han ville bruke tiden han fikk fri med familie og venner - og at han ville være singel. Dette sa han til meg -etter alt dette, på facebook. Han ringte ikke en gang (han kunne lånt en telefon). jeg er helt nummen, jeg vet ikke hva jeg skal føle. Alt var så bra, har jeg gjort noe? har jeg sagt noe? ikke gjort noe? Jeg.. har grått i flere timer nå. Brodern bestilte flybilett fra Norge nå, og kommer over til England for å besøke meg på Fredag og blir en uke. Jeg har ihvertfall verdens beste lillebror men.. Hva skjedde? Beklager, jeg måtte bare fortelle dette til noen. Er ingen som er våkne, ingen som jeg kan snakke med nå og jeg er helt knust.
Tulling Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Skjønner ikke hvordan noen som elsker deg kan gi deg denne beskjeden på facebook. Eneste logiske forklaringen jeg ser er at han fikk panikk da det virkelig begynte å bli seriøst.
Gjest Bella_ Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Først og fremst en varm klem til deg.Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå:(Ikke en lett situasjon i det hele tatt.Utrolig rart synest jeg at han sa dette over fb og dere har vært sammen så lenge.Jeg tror også at han fikk panikk rett og slett. Hvis jeg husker riktig så skrev du før også en del innlegg om at han jobbet mye og ikke brydde seg om deg osv.Men rart at han gjør dette etter alt dere har planlagt sammen.
Gjest Taxmannen Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Tror å han fikk panikk. Var vel ikke klar til og få onge, kjøpe hus lån osv osv.. Men det var litt drøyt at han ikke ringte.
fruBeist Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Så utrolig feigt av han å dumpe deg via Facebook. Det er sånn man gjør i en alder av max 13! Så hyggelig av din bror å komme for å holde deg med selskap. Brødre er utrolig gode å ha. Regner med du får snakka ut med typen snart, han har i alle fall en del å forklare.
<CupCake> Skrevet 19. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2010 Takk for svar Jeg vet ikke om han fikk panikk - det er jo han som har gått i spisses for det meste og så har jeg etter å ha snakked med han også blitt med. Jeg kan ikke helt forstå hvordan han bare kan ombestemme seg sånn. Gjør vondt, ordentlig vondt. Bella_ Jah, han jobbet mye og var litt rar på slutten men han har opp til det vært en helt fantastisk kjæreste. Vet ikke om det var noe jeg gjorde, eller ikke gjorde - men noe har tydeligvis skjedd.. må jo ha gjort det.
fruBeist Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Du får het sikkert snakka ut med han snart, få litt svar. Sitte igjen med bare spørsmålstegn er ikke en god følelse!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Herlighet.. dumpet på FB av en voksen mann? Toppen på feighet!!! AT han dumpet deg er jo en annen sak, har fulgt med på hva du har skrevet her og det høres ut som om han er mye borte og sikkert synes at det blir for mye med en kjæreste som er klar for familie mens han fremdeles farter rundt på jobb. Jeg kan skjønne ham - tror ikke jeg ville hatt det så godt hvis jeg skulle starte familie hvis jeg var så mye borte. Da måtte han vel fått seg en jobb i land. Uansett grunn - man slår ikke opp med kjæresten på annen måte enn ved å sette seg ned og snakke med ham/henne! Virker umodent. Kanskje også derfor han ikke taklet tanken på å få mer ansvar med deg og en baby?
I Grosny Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Jeg vil bare si at dette var trist, og at jeg holder med deg.
MissStiles Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Jeg føler med deg. Kjipt å få en sånn melding via facebook. Kan vel se ut som det kanskje ble for mye for han på en gang. Jobb, hus, barn, lån osv.
fink Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 Huff, jeg føler med deg Kan jeg spørre hvor lenge dere var sammen?
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Noen andre har kommet inn på facebooken hans og vil trolle. Du har en deilig avatar.
fruBeist Skrevet 19. august 2010 #13 Skrevet 19. august 2010 Noen andre har kommet inn på facebooken hans og vil trolle. Du har en deilig avatar. I så fall en utrolig umoden måte å trolle på
Rosalie Skrevet 19. august 2010 #14 Skrevet 19. august 2010 Dumpet på FB! Herlighet, Cupcake, slikt gjør man virkelig ikke. Slikt gjør man faktisk ansikt til ansikt. Alt annet viser en enorm mangel på ryggrad (sikker på at han har baller? ) All medfølelse fra meg. Jeg tror nok at jeg hadde kommet til å være så forbannet at fyren gjorde best i å holde seg laaangt unna meg dersom han hadde kjørt et slikt FB-/SMS-/telefonstunt. Så supert at broren din kommer over på så kort varsel, da. Søsken er oftest verdt sin vekt i gull.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #15 Skrevet 19. august 2010 Så utrolig feigt av han å dumpe deg via Facebook. Det er sånn man gjør i en alder av max 13! Så hyggelig av din bror å komme for å holde deg med selskap. Brødre er utrolig gode å ha. Regner med du får snakka ut med typen snart, han har i alle fall en del å forklare. Du har rett i det du sier frubeist. Jeg tror og det er viktig i situasjoner som dette at man ikke prøver seg på jenter med en gang de har blitt dumpet, men gir dem litt tid på seg.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #17 Skrevet 19. august 2010 Jeg tror også at han fikk litt panikk over alt som skjer. Jobben er mye tid og ansvar, og så skulle det bli enda mer på hjemmebane. Men jaja, kunne sagt det annerledes.
Gjest wild bird Skrevet 19. august 2010 #18 Skrevet 19. august 2010 Gjør voksne mennesker virkelig sånn?! Skjønner godt at du er knust, og sikkert har masse spørsmål. Du må jo få han i tale, og få en forklaring på det som har skjedd.
Jade Skrevet 19. august 2010 #19 Skrevet 19. august 2010 På facebook??? Og dessuten er det utrolig feigt å dumpe noen og si at han fremdeles elsker deg! Hallo? Man dumper ikke noen man elsker fordi han vil være singel! Hvis han seriøst ikke vil være sammen med deg, så elsker han deg ikke. Da sier han det bare fordi du skal bli mindre lei deg (les: sint på han). Ja, det kan godt hende at det ble for mye, at han virkelig elsker deg, og at han fikk kalde føtter pga leilighet og babyplanlegging, men så må han si det da! Det går an å putte de tingene på "hold" en liten stund, uten å slå opp!
Gjest wild bird Skrevet 21. august 2010 #20 Skrevet 21. august 2010 Hvordan går det med deg, Cup Cakes? Har tenkt masse på deg de siste dagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå