Gå til innhold

Norske jenter hetset i Tyrkia

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Nå har jeg leset igjennom alle kommentarene her, og må si jeg er meget sjokkert over hva noen av dere sier!

Jeg har leilighet i tyrkia, 1 mil uttenfor alanya (mahmutlar), jeg tilbringer masse tid i tyrkia, min bestevenn er tyrkisk, og han har norsk kjæreste. Mange yngre kvinner drar til tyrkia for en liten flørt, noen oppfører seg dårlig, de går lettkledde og drikker seg sørpa fulle. 90- 100 % av Tyrkerne/kurderne i tyrkia er muslimer. I deres religion er de ikke vandt til at kvinnene går så lettkledd som vi norske jenter gjør når vi er i tyrkia, derfor får de et annet syn av oss, de føler at det oser sex av oss. Jentene er lette på tråden når de er unge og single på ferie i et land der de vet at menn kommer til og se på dem! Har dere tenkt på hvor mange unge jenter/kvinner som kun er ute etter sex når de er ute på byen i tyrkia, såklart dømmer de oss. Mennene som jobber i partybyene kommer ifra andre steder i tyrkia, de er kun der for og jobbe. De kommer ifra landsbyer der kvinnene er dekket til og menn og kvinner har en helt annen respekt for hverandre. Så kommer de til f.eks Alanya, der jentene springer rundt i mini skjørt, korte topper og høye hæler. Mennene kaller ikke jentene "horer" uten grunn, jeg har sett mange jenter/kvinner som har gått langt over streken når de har fått i seg noen dråper alkohol. Jeg har aldri blitt behandlet dårlig i tyrkia, det kommer helt ann på hvordan du kler deg og oppfører deg, viser du respekt viser de respekt. Jeg har blondt hår, blå øyne og former, og ja, jeg får oppmerksomhet, men ingen har noen gang vært frekk mot meg eller behandelt meg dårlig på noen som helst måte. Når du er i et annet land, syns jeg faktisk at man skal respektere hvordan de lever og ser på ting. Min bestevenn i tyrkia, ser ikke ned på norske kvinner, han viser de respekt. Det er så mange som dømmer tyrkerne bare fordi de gir de norske kvinnene hva de vil ha og ber om.

Jeg annbefaler tyrkia på det sterkeste, et flott land! Flotte omgivelser, god mat, flott vær, flotte mennesker og kjempe god service! Vet at denne artikkelen er gammel, men vart nesten litt sjokkert over hva dere sier om Tyrkiske mennesker!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gammel tråd.

AnonymBruker
Skrevet

Tyrkia er et flott ferieland.

Men som på de aller fleste steder så får man som man reder. Går man altså svært lettkledd og flørter åpenlyst får man naturlig nok mer oppmerksonmhet, som igjen går ut over de som besøker landet etter oss. Lokalbefolkningen får sitt generelle inntrykk som de tar med seg videre.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Tyrkia er vel ganske likt som Marokko og Tunis. her har bare ikke norske kvinner fått så dårlig stempel, tror det er fordi ikke så mange drar dit, eller fordi de drar dit av andre grunner. I Marokko går fleste kvinner i vestlige klær, og det er ganske vanlig å se innfødte damer med vestlige turister. I Tunisia også. Har ikke inntrykk av at dette er så strenge, tradisjonelle land. Tyrkia er kanskje litt mer tradisjonelt på et vis, men også her varierer det fra landsbygd til by. Har selv inntrykk av tyrkere som gjestfrie, hyggelige folk.

Skrevet

Koste meg kjempe mye i Tyrkia,noen ekle folk ja,men det møter jeg i Norge også både norske og utlendinger .Bulgaria derrimot!Der likte jeg meg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...