Gå til innhold

Norske jenter hetset i Tyrkia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tar med seg sin 12 år gamle datter til hardcore ferie-sex steder i Tyrkia? Til steder hvor en blir dopet, antastet og hvor norske damer konkurrerer om å ha mest mulig sex med flest mulig tyrkere på to uker? Kan de ikke i det minste la mann og barn være igjen hjemme?

Like kult som når alenepappa tar med seg sin 11-årige sønn til Pattaya, bortsett fra at da hadde han nok mistet omsorgsretten.

Nei de der sarpsborgjentene hadde sikkrt hørt om hvor mye sex de kunne få fra alle tyrkere som var der nede og fikk kultursjokk av at enkelte ikke var så happy for den utagerende oppførselen.

Er du helt syk i hodet? Det er familier som reiser til Tyrkia også og man må ikke engang på de "hardcore partystedene" for å bli antastet av ekle tyrkere.

http://www.adressa.no/forbruker/reiseliv/article1504681.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange norske jenter som paradoksalt nok er villere i Syden - der hore/madonna-tankegangen står sterkere - enn hjemme i Norge. Dette er jo helt greit så lenge det er snakk om en form for masochisme, hvis det er slik at jentene nyter å være knulledukker for mannsjåvinistiske menn som ser ned på dem. Samtidig som de ydmyker sitt eget lands menn. I disse landene blir nordeuropeiske menn sett på som en gjeng hanreier, bedratte menn som bare finner seg i det, menn uten ære og stolthet.

Men dessverre er det også en del naive jenter, jenter som feiltolker situasjonen og tror den lokale syden-don juanen har stor respekt for dem og umulig kan ligge under for hore/madonna-tenkning så galant og oppvartende som han er. Disse jentene tenker neppe over hvorfor dette bare går én vei, hvorfor de lokale jentene ikke på samme måte ligger med skandinaviske gutter. Disse lokale guttene, som ofte konkurrerer seg imellom om hvem som får nedlagt flest skandinaviske jenter i løpet av en sesong, ville gått av skaftet om de kom over sin søster sammen med en skandinavisk gutt. Dette er altså en ensidig "kulturutveksling": Menn i Middelhavslandene puler våre damer i stor stil, mens de passer godt på sine egne, så om skandinaviske gutter puler noen i Syden er det som regel nordeuropeiske jenter. For min del, med min spesielle fetisj er det jo faktisk mulig å finne en slags spenning i denne skjevheten, men jeg skjønner godt at det ikke er alle som ser det på den måten.

Men selv om du ikke vil ha en dame som reiser til Syden har jeg ikke akkurat inntrykk av at det straffer seg for de norske jentene, at de som har seg med lokale helter i Syden har problemer med å få seg kjæreste når de kommer hjem til Norge. Det kan nok være at noen menn skriver et par harme innlegg på nett, men i praksis har ikke norske menn annet valg enn å finne seg i det.

Med den fetisjen burde det ikke være vanskelig å finne dame i dette landet: norske damer er jo så lette på tråden i utlandet og med menn generelt her hjemme!

Skrevet

Hvem tar med seg sin 12 år gamle datter til hardcore ferie-sex steder i Tyrkia? Til steder hvor en blir dopet, antastet og hvor norske damer konkurrerer om å ha mest mulig sex med flest mulig tyrkere på to uker? Kan de ikke i det minste la mann og barn være igjen hjemme?

Like kult som når alenepappa tar med seg sin 11-årige sønn til Pattaya, bortsett fra at da hadde han nok mistet omsorgsretten.

Nei de der sarpsborgjentene hadde sikkrt hørt om hvor mye sex de kunne få fra alle tyrkere som var der nede og fikk kultursjokk av at enkelte ikke var så happy for den utagerende oppførselen.

Det finnes også godt voksne kvinner (over 35) som ikke har hørt så mye om denne "kulturen". Selv var jeg ikke i syden før jeg var langt over 30....'

Det er synd at norske menn skriver slikt...eller det det "muslimer" som sikkert har det samme synet her som der nede.

Skrevet

Det er mange norske jenter som paradoksalt nok er villere i Syden - der hore/madonna-tankegangen står sterkere - enn hjemme i Norge. Dette er jo helt greit så lenge det er snakk om en form for masochisme, hvis det er slik at jentene nyter å være knulledukker for mannsjåvinistiske menn som ser ned på dem. Samtidig som de ydmyker sitt eget lands menn. I disse landene blir nordeuropeiske menn sett på som en gjeng hanreier, bedratte menn som bare finner seg i det, menn uten ære og stolthet.

Men dessverre er det også en del naive jenter, jenter som feiltolker situasjonen og tror den lokale syden-don juanen har stor respekt for dem og umulig kan ligge under for hore/madonna-tenkning så galant og oppvartende som han er. Disse jentene tenker neppe over hvorfor dette bare går én vei, hvorfor de lokale jentene ikke på samme måte ligger med skandinaviske gutter. Disse lokale guttene, som ofte konkurrerer seg imellom om hvem som får nedlagt flest skandinaviske jenter i løpet av en sesong, ville gått av skaftet om de kom over sin søster sammen med en skandinavisk gutt. Dette er altså en ensidig "kulturutveksling": Menn i Middelhavslandene puler våre damer i stor stil, mens de passer godt på sine egne, så om skandinaviske gutter puler noen i Syden er det som regel nordeuropeiske jenter. For min del, med min spesielle fetisj er det jo faktisk mulig å finne en slags spenning i denne skjevheten, men jeg skjønner godt at det ikke er alle som ser det på den måten.

Men selv om du ikke vil ha en dame som reiser til Syden har jeg ikke akkurat inntrykk av at det straffer seg for de norske jentene, at de som har seg med lokale helter i Syden har problemer med å få seg kjæreste når de kommer hjem til Norge. Det kan nok være at noen menn skriver et par harme innlegg på nett, men i praksis har ikke norske menn annet valg enn å finne seg i det.

Med den fetisjen burde det ikke være vanskelig å finne dame i dette landet: norske damer er jo så lette på tråden i utlandet og med menn generelt her hjemme!

Det er sant, og jeg har sagt det før: Norge er et mekka for menn med cuckold-fetisj.

Skrevet

Tyrkerne bør jo oppføre seg for det om de hadde seg med villige Vilma fra Notodden i -98.

Når en mange av norske, blonde kvinner som kommer til muslimske tyrkia, oppfører seg som Villige Vilma fra Notodden,s å er det kanskje ikke så rart at det finnes tyrkiske menn som ender opp med like mange fordommer mot oss som mange norske kvinner og menn har mot tyrkiske menn som helhet, eller er det annerledes for oss?

"Tyrkerne" oppfører seg slik de er vant til i sin kultur, i SITT LAND!!! Når VI reiser til tyrkia, så er det faktisk VI som må tilpasse oss landet vi drar til, ikke DE som må tilpasse seg vår kultur, som vi tar med oss på en ukes ferie eller to.

Tyrkiske menn er høflige så lenge turistene er det.

Min erfaring også, både med tyrkiske menn jeg har møtt her i norge og når jeg var i tyrkia. Og jada, jeg er både blond og norsk, men hadde ikke EN tyrker som plaget meg. Ble kjent med flere ja, og fikk flere hyggelige venner, men de gikk aldri over noen grenser til å være ufine, jeg la heller ikke opp til at de kunne det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tyrkerne bør jo oppføre seg for det om de hadde seg med villige Vilma fra Notodden i -98.

Når en mange av norske, blonde kvinner som kommer til muslimske tyrkia, oppfører seg som Villige Vilma fra Notodden,s å er det kanskje ikke så rart at det finnes tyrkiske menn som ender opp med like mange fordommer mot oss som mange norske kvinner og menn har mot tyrkiske menn som helhet, eller er det annerledes for oss?

"Tyrkerne" oppfører seg slik de er vant til i sin kultur, i SITT LAND!!! Når VI reiser til tyrkia, så er det faktisk VI som må tilpasse oss landet vi drar til, ikke DE som må tilpasse seg vår kultur, som vi tar med oss på en ukes ferie eller to.

Nå er det nok litt flere enn Vilma fra Notodden i 1998 som har spredd bena på ferie i Tyrkia, så det blir en litt skjev fremstilling Carleigh-Ann her presenterer. Samtidig er jeg uenig med Aline i at tyrkerne kan oppføre seg akkurat som de vil i eget land. Vi lever i Norge, og selv om hijab, burka og mange andre av innvandrernes kleskoder og skikker er negative sett med mange nordmenns øyne, og vi må ha full rett til å mene det, er det ikke dermed sagt at vi skal kreve at besøkende eller nye landsmenn skal endre sin klesdrakt og sin levemåte for ikke å provosere oss. Vi har lov til å oppfatte hijab og burka som negative plagg, men det er et stort sprang derfra til å hetse kvinner som går slik kledd, eller oppføre oss nedlatende eller medlidende når vi snakker med dem eller deres menn.

Her handler det om normal folkeskikk, og det må vi også kunne forvente av mennesker i andre land. Vi trenger ikke å like besøkendes verdisett, men vi kan ikke påtvinge dem våre kleskoder eller begynne å hetse dem om de følger andre kleskoder enn det vi oppfattes som positivt. Dette handler om et minstemål av toleranse og respekt for andres annerledeshet, og det må vi også kunne forvente av tyrkerne. Det er jo ikke undermennesker vi forholder oss til, men voksne mennesker som vi må kunne stille samme krav til som til oss selv og våre landsmenn. Istanbul har øvrig vært senter for Østkirken og var en by med en betydelig kristen befolkning frem til ganske nylig da de kristne ble drevet ut, så det blir også litt feil å snakke om Tyrkia som et muslimsk land. Jeg vil foretrekke å si at landet er islamdominert, men det er vel litt på siden av tema, så det kan vi godt la ligge.

Endret av Cuckold
Skrevet

Dear all,

First of all excuse me for writing in English. I could write this in Norwegian but I am not completely sure that it is still good enough for you to understand me.

I am coming from Balkans originally. Since I have been living at the place where several different cultures meet and often have a crush, I understand that sort of culture. I don’t like it but understand what it is about. Even today and even in the Christian background Madonna/whore myth is very strong. It is a hypocritical thing, they like sex but they can be afraid of the power a woman can have because of it and therefore are trying to underestimate her wherever they can.

In my opinion that sort of men have no respect for women anyway, except when it comes to their own mothers. And if he is raised to be like that, it will not be changed ever. You can’t imagine how someone can be theoretically open minded but very judgmental basically.

I suppose for one night stand it’s not important what one will think about you but personal security issue is still raised. An average woman is physically inferior compare to an average man. You don’t want to find yourselves raped or hurt in any other way

Yes, they specially like blonds because it is rare to be a natural blond there. I don’t think it is usual for couples to have premarital sex in Turkey yet. So those young boys can get that in the clubs where mostly foreign ladies are employed and over holiday season. That could be reason why they are trying to present themselves in the best light.

To understand some things better let me explain something. Do you know what is supposed to wait those who killed themselves in the name of Islam f.e.? Having sex with 40 virgins, this basically deals with two essential issues almost each man has from time to time, wherever he is coming from, having sex until he is sick of it, and not to be compared with another man in terms of performance.

So, my advice is:

If you going on holiday there to have a fun…do this with those one who are coming from the same or similar background and who are of the similar age for the sake of your own security.

PS When it comes to the prejudices…

I am myself an independent woman with a good job and salary, and international experience in a still male profession. And still, I have difficulties to explain to some people the fact I am coming originally from what one considers as East European country makes no difference for me when I choose man in my life. That means I am the same like women here, only natural brunet :). But that is the world we all have to live in.

Take care of yourselves

Skrevet

You can’t imagine how someone can be theoretically open minded but very judgmental basically.

Dette er det helt essensielt at dere tar til dere, tenker grundig over, og lar det ligge i bakhodet ved en senere ferie.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Phaedra,mod

Skrevet

Jeg har vært i Tyrkia to ganger, første gangen var jeg på en måte sammen med moren min og tanten min, men de havnet på et annet hotell på den andre siden av Alanya, så vi så dem bare et par ganger i løpet av ferien. Jeg delte rom sammen med en venninne av meg, og hadde med meg min 9 mnd gamle sønn. Jeg ble møtt med all verdens respekt, siden jeg hadde en sønn i barnevognen, giftering på fingeren, og min mor og gamletante i bakgrunnen. (Og siden jeg hadde med meg guttungen var ikke dette noen partyferie, vi var der for sol og varme) Jeg drikker ikke alkohol, venninnen min tok seg stort sett et glass tia Maria etter middagen. Min sigle venninne inviterte ikke til noe som helst, men ble ansett for å være fritt vilt av kelnerene på hotellet der vi bodde, det var helt ille. De kom også og pørvde å massere henne mens vi spiste etc, og kom etter oss til bassenget etc. Da vi da sluttet å spise på den resturanten, sto de og ropte etter oss (eller rettere sagt venninnen min) når vi gikk forbi på vei til de andre resturantene. Vi klagde til slutt til hotellledelsen pga den ene kelneren som dukket opp overalt hvor vi var, som foreksempel ved bassenget. Så han ble fjernet, forflyttet, gudene vet, han plaget oss ikke igjen.

Jeg kan for øvrig fortelle at den ene dagen vi var på stranden, (vi fant ut at det var lettere med bassenget med en baby) så hadde jeg endelig fått ungen til å sove i vognen, da det dukket opp en herremann av type don juan, med minimal badebukse, og gull-lenke tykk nok til å forankre en middels yacht rundt halsen, og som trodde at veien til mors hjerte går via barnevognen, så han stakk hodet inn i vognen og sa den tyrkiske utgaven av "dikkedikk"... Noe som definitivt IKKE var veien til mitt hjerte, ettersom ungen våknet... Han fikk KJAPT beskjed om å dra til et enda varmere sted en stranden,..

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger jeg ikke fikk med meg ved første rydding.

Phaedra,mod

Gjest Anti-muslim
Skrevet

men at fire jenter ble hetset på ett hotell betyr ikke at alle norske jenter blir hestet i Tyrkia.

Og der kom relativiseringen, ja.

Gjest Anti-muslim
Skrevet

Det er mye religion, det er større forskjeller, og mange av oss driter en lang marsj i det og oppfører oss som rike horer som bruker stedet som vår lille lekeplass.. Det er kanksje ikke så rart at fordommene kommer fra DEN siden også?

Det er visst alltid vi som skal tilpasse oss. Enten det er her eller der. Man kan nesten undres over om den politiske hensikten egentlig er å utrydde oss sakte, men sikkert.

Skrevet (endret)

Det er visst alltid vi som skal tilpasse oss. Enten det er her eller der. Man kan nesten undres over om den politiske hensikten egentlig er å utrydde oss sakte, men sikkert.

Ja, staaaakars oss!! må VI ta hensyn? Da dør vi nok, du er nok inne på noe der.

Hvem har sagt vi må tilpasse oss her hjemme? Vi må akseptere at noen er annerledes ja, og respektere at noen ønsker å gå med andre klær, lukte annerledes, snakke annerledes og andre ting som faktisk ikke påvirker vår hverdag utover synsing og inntrykk. Men vi må da ikke tilpasse oss med hva VI kler oss i, her. Vi må ikke tilpasse oss hvordan VI lever, her! VI kan fremdeles være single kvinner på byen, HER. Ha ons, HER, uten at det vel er noen som mener vi skal trenge å endre på det her i norge, selv om det ikke er normalen for mange av de som kommer hit.

Men HER må vi likevel akseptere at ikke alle andre gjør det, vi kan ikke forvente assimillering her, selv om vi må jobbe mer og hardrere for integrering (som IKKE betyr at de skal slutte med sine skikker og vaner, men at de skal tilpasse seg vårt samfunn og vårt land, ikke BLI norsk og slultte å være f.eks afrikansk).

Men du kan ikke være seriøs om du virkelig mener at vi skal forvente at andre tilpasser seg oss her, mens vi skal hoppe og drite i å tilpasse oss når det er vi som er i andre land og andre kulturer. Da er du så bortskjemt med å leve godt at du burde skamme deg!!

Endret av aline
  • Liker 1
Skrevet

Det er latterlig at folk drar til ett muslimsk land som tyrkia og forventer at folk har samme syn på kvinner som f.eks spania. Spanjoler og grekere er drøye nok, men alle vet at muslimer har andre regler.

Kan ikke forstå hvorfor noen gidder å dra til tyrkia på party tur når det finnes hundre andre land. Åjo, det er sannt det koster ofte bare en tusenlapp og syden er jo syden...

Skrevet

Det er latterlig at folk drar til ett muslimsk land som tyrkia og forventer at folk har samme syn på kvinner som f.eks spania. Spanjoler og grekere er drøye nok, men alle vet at muslimer har andre regler.

Kan ikke forstå hvorfor noen gidder å dra til tyrkia på party tur når det finnes hundre andre land. Åjo, det er sannt det koster ofte bare en tusenlapp og syden er jo syden...

enig, og det koster da slettes ikke særlig mer å reise til noen av "sydenstedene" i spania heller, som Tenerife, Mallorca og slikt. Der er det sol og sommer i like stor grad som Tyrkia, og masse party-nordmenn som freser rundt i g-streng og drikker seg snydens og knuller gud og hvermann, både svensker og spanjoler.

Det koster kanskje mer å gå på fylla der? vet jammen ikke jeg, siden jeg ikke har vært på fylla verken på Tenerife eller i Tyrkia.

De kan pule mørke,hårete menn der også, bare at disse mørke, hårete mennene ikke er muslimer eller kommer fra en kultur der dette er helt utenkelig.

Skrevet

enig, og det koster da slettes ikke særlig mer å reise til noen av "sydenstedene" i spania heller, som Tenerife, Mallorca og slikt. Der er det sol og sommer i like stor grad som Tyrkia, og masse party-nordmenn som freser rundt i g-streng og drikker seg snydens og knuller gud og hvermann, både svensker og spanjoler.

Det koster kanskje mer å gå på fylla der? vet jammen ikke jeg, siden jeg ikke har vært på fylla verken på Tenerife eller i Tyrkia.

De kan pule mørke,hårete menn der også, bare at disse mørke, hårete mennene ikke er muslimer eller kommer fra en kultur der dette er helt utenkelig.

Jeg syntes Kanari-øyene var et helt kurant feriested med hyggelige mennesker, ingen kommentarer om at damene i selskapet var horer, høflig betjening og proff fremtreden fra alle vi møtte, og god service over alt. Med mindre man er genuint interessert i den lokale kulturen, så kan jeg ikke se en eneste fornuftig grunn til å feriere i et muslimsk land. Og mange (syns jeg selv) fornuftige grunner til å ikke gjøre det.

Skrevet

Jeg syntes Kanari-øyene var et helt kurant feriested med hyggelige mennesker, ingen kommentarer om at damene i selskapet var horer, høflig betjening og proff fremtreden fra alle vi møtte, og god service over alt. Med mindre man er genuint interessert i den lokale kulturen, så kan jeg ikke se en eneste fornuftig grunn til å feriere i et muslimsk land. Og mange (syns jeg selv) fornuftige grunner til å ikke gjøre det.

enig med deg. Jeg har vært på Tenerife f.eks. og selv om nok spanjolene synes nordmenn og svensker på ferie i syden er .... rare... (jeg var der med bare spanjoler, og ingen av oss hadde fokus på festing, fyll og sex)men man blir likevel ikke sett på som hore eller liknende.

Jeg har vært i både Tyrkia og andre muslimske land, men reiser aldri dit på fylle-ferie, Tyrkia var i forhold til ett spesiellt arrangement, og ble holdt godt utenfor typiske ferie-byer, så de som var og jobbet der så ikke på oss som ufine, ingen av oss var det vel heller, så det var greit. Og andre muslimske land jeg har vært i, er fordi som du sier, jeg er genuint interessert i bli kjent med landet og kulturen som er akkurat der. Da tilpasser man seg også og følger de regler som faller seg naturlig på stedet, og blir dermed behandlet normalt. (eller... annerledes, siden jeg både er hvit og blond og dermed SER annerledes ut)

Å reise til muslimske land for å fylle og ha sex, uten å da finne seg i at man blir sett på som billig og løs... er ganske korttenkt spør du meg.

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld at jeg spør; men er det naturlig at menn ber med seg damer på en kopp te/kaffe på bakrommet i en butikk langt nede i en kjeller/loft langt etter midnatt og når det ikke er andre folk i butikken? Skal enslige (vestlige) kvinner da føle seg trygge? Og det er bare for hyggens skyld liksom?

For meg er en slik opptreden i det hele tatt både smuskete og ekkelt. Og jeg trodde ærlig talt dette var noe alle i hele verden visste; at slikt gjør man ikke.Ihvertfall ikke som kvinne. Men for tyriske menn er dette visst en helt naturlig opptreden og jammen blir de snurt når man ikke tar imot deres "gjestfrihet". Enten har de sine baktanker, eller så er de totalt blotter for sosial intelligens.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...