AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg irriterer meg over slurping og slafsing, og smatting og folk som bare hiver innpå maten uten å kjenne på smaken. Utrolig uappetittelig å se på ... Og jeg irriterer meg over folk som romper og raper ukontrollert. og sitter godt i godstolen og slipper en saftig en langt ned i stolen, så lukten setter seg fast i stoffet leeenge etterpå. Etterfulgt av en diger BUUUURP!!!!! Neste?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Folk som ikke kan uttale kj-lyden. Når folk bruker engelske ord i dagligtalen, selv om det finnes fullstendig brukbare norske ord. Grove vitser som ikke er morsomme, fortalt av halvgamle menn med ekkelt glimt i øyet. Dårlig folkeskikk, generelt.
livesen Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 uoppdragne barn (dersom jeg må tilbringe tid med dem ) baksnakking intrigemakere regnvær skatter og avgifter ap besteborgerlighet prisen på champagne i norge at jeg ikke har noe chips i huset når jeg har lyst på det ... jøss, rart ikke jeg har pådratt meg magesår enda (jeg har det da , men det var ifjor , og jeg er visst frisk nå )
Djungelvrål Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Folk som ler falskt og høyt av dårlige historier. Blir skikkelig beklemt fordi du hører lang vei at latteren er falsk. Har noen sånne damer på jobb. Folk som peller på kviser. Smatting.
Wonders Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 folk som pisser over alt... Skaff dere en oversikt over toaletter i stedet.
Annie19 Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Folk på gata, kjøpesenter, og generelt overalt som går sakte. Endå verre er det om dei går på ein slik måte at ein ikkje kjem forbi. Syklistar på fortau i store byar. Herregud, blir nesten aggressiv av å skrive. Det er ikkje LOV å sykle på fortau der det går mange mennesker. Når dei i tillegg brukar ringeklokka fordi fotgjengarane skal flytte seg..då..då.. nei, fysj. "DET ER SOMMERTIIIIID"-reklama. Gler meg til sommaren er slutt. Folk i servicebransjen som er frekke, sure, udugelege og treige. Folk som brukar paraply når det regnar kjempelite, typ ein kan ikkje høyre regnet på paraplyen ein gong. Fine, gamle "fruer" som forventar at alle skal behandle dei som kongelege. At samfunnet har utvikla seg slik at ein må spørre etter kvittering på matbutikken. Ofte ser den unge butikkansatte veldig stygt på deg pga dette, ettersom dei måtte bruke to sekund av livet på å utføre noko som berre skulle mangle. Folk som spør om dei kan sitje ved sidan av deg på bussen når det er 30 ledige sete. Kan jo ikkje sei nei heller.. Har sikkert tusen andre ting, men i frykt for å framstå særs irritabel gir eg meg her
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Jeg irriterer meg over folk som risler og rasler med poser, spesielt papirposer og typ godteriposer. Er så ille at jeg må puste dypt og telle til ti for ikke å brøle "SLUTT!". Helt absurd, og jeg kjenner at jeg må være anonym her
Natalia86 Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Når man bryr seg ikke om andre i d hele tatt
Wonders Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 har man ingen ytterpumkter og må poste som anonym hver gang noe kan bli ubehagelig for andre?
Wonders Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 når noen bruker AnonymBruker. Kan man ikke stå for det man mener lenger? Den over er jo bare søt... ikke absurd
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Idioter som ikkje klarer å skrive ordene uten manglende bokstaver, som bruker sms-forkortninger selv når de ikkje skriver sms.. Som f.eks på forumet her, i blogger, kommentarer, facebook, etc.. Er vel bare tidsspørsmål før de begynner med å skrive sånn i avisene og i brev/fakturaer osv. 'd' istede for det. 'oxo' istede for også. Jiizes...
Wonders Skrevet 19. august 2010 #13 Skrevet 19. august 2010 liten tåleranse ovenfor andre som ikke er som seg selv
kazcade Skrevet 19. august 2010 #14 Skrevet 19. august 2010 Folk på gata, kjøpesenter, og generelt overalt som går sakte. Endå verre er det om dei går på ein slik måte at ein ikkje kjem forbi. enig! Kjenner det koker litt i topplokket av og til da! Ellers folk som ikke takler at man kan ha forskjellige meninger om ting. Har en sjef som er slik; hver gang jeg ytrer en meining han ikke er enig i bruker han ufattelig mye tid på å forklare meg hvorfor jeg ikke KAN mene det jeg gjør. Og hvorfor jeg iallefall ikke kan gi uttrykk for det! Hrmmf!
Zzyzx Skrevet 19. august 2010 #15 Skrevet 19. august 2010 Jeg går ikke rundt og irriterer meg over ting sånn til vanlig, men én ting kan få det til å bikke rett over for meg. Det er folk som tar ett steg av rulletrappa/rullebåndet og blir stående! Hvorfor? Nå har jeg sluttet å forsøke å ikke kræsje inn i dem, så skjønner de kanskje at det ikke er så lurt å stå stille akkurat der.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. august 2010 #16 Skrevet 19. august 2010 Jeg sliter skikkelig med lyden av et annet menneske som spiser potetgull/gulrot/eple. Det er ikkeno problem hvis jeg spiser det jeg også. Men knaselyden er så sykt irriterende når man ikke spiser det selv.. Ender nesten alltid med at jeg tar et par biter selv om jeg i utgangspunktet ikke hadde lyst på.. Haha.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #17 Skrevet 19. august 2010 Folk som gumler popcorn på kino, og verst av alle er fråtserne som bare mååååå ha king size-bøtta. De stinker ut hele lokalet, får bare lyst til å tre bøtta ned over hodet på dem, eller å tvangsfore dem til de sprekker. Jeg speider alltid etter om noen av storeterne har sitteplass i risikosonen, dvs. i nærheten av meg. Etterhvert er det blitt umulig å se sånne blockbusters på kino, da jeg vet denne type filmer tiltrekker seg gnafserne.
Capricorn Skrevet 19. august 2010 #18 Skrevet 19. august 2010 Unødvendige lyder!! Trykke på en penn i evigheter, tappe neglene i bordflata i evigheter, eller bruke bordflata som tromme!! Smatting! Lage unødvendige høye rapelyder! Det var kanskje tøft i 12-årsalderen, men går det ikke over da voksne menn? Folk som spankulerer søndagstur i butikken og ikke slipper folk forbi. Folk som ikke slipper ut biler på en svært trafikkert vei.
Gjest Trajan Skrevet 19. august 2010 #19 Skrevet 19. august 2010 Folk som har fingrene handa i eller opp mot munnen.
Meaty Skrevet 19. august 2010 #20 Skrevet 19. august 2010 Jeg går ikke rundt og irriterer meg over ting sånn til vanlig, men én ting kan få det til å bikke rett over for meg. Det er folk som tar ett steg av rulletrappa/rullebåndet og blir stående! Hvorfor? Nå har jeg sluttet å forsøke å ikke kræsje inn i dem, så skjønner de kanskje at det ikke er så lurt å stå stille akkurat der. Jeg ler, for det var akkurat dette jeg hadde tenkt å nevne. Jeg har også begynt med det du sier, men muligens tatt det enda et hakk, og later som om jeg snubler sånn at jeg kan gi dem et lite dytt. Det å stoppe rett etter rulletrappa kan jo være farlig, særlig på flyplasser der det er masse mennesker og nesten alle har med seg koffert. Hvor skal man da gjøre av seg når enden av rulletrappa er sperret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå