Gå til innhold

anbefaling til hundekennel i vestfold/telemark

LeaMichele

Anbefalte innlegg

er det noen her som har anbefallinger til hundekennel i vestfold,telemark.buskerud går kanskje ann det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Mørk hundepensjonat som ligger i Sandefjord/Larvik.

Hundene får 3 turer daglig, har en meget kunnskapsrik og flink eier som også får hjelp fra mennesker med bred hundeerfaring, hunden får mulighet til å leke under oppsyn med andre hunder ... her ser eieren av kennelen ann hundene og hvem som evnt passer sammen og ikke passer sammen. De får egne båser med egen luftegård.

Er hunden veldig redd eller "føler seg ensom", så tar hun ofte med seg de hundene på kontoret slik at de kan være med henne under dagen. Er det flere hunder med samme problem, så bytter hun på.

Husker ikke helt prisene, men tror det er 275kr første døgnet og 250kr resterende døgn.

Har selv en hund som blir helt spinnvill i bilen når vi nærmer oss Mørk, for da vet hun hvor hun skal, og hun har glemt meg nesten før vi går ut av bilen.

Kjenner hun ene passeren veldig godt og hun driver med samme rase som jeg har, så hun pleier å ta med seg sine hunder opp dit når hun vet min hund skal være der, så de alle får leke i en egen luftegård.

Kjempefornøyd der, og kommer aldri til å bruke et annet hundepensjonat så lenge hun her holder driften gående. Har testet et par andre før jeg fant denne, og endte opp med en hund som var livredd resten av sitt liv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et kjempefint i fjor, og hunden min var fortsatt ganske ung. Husker desverre ikke helt hvor det var, eller navnet :/ Det er litt rart, men jeg er så dårlig til å huske akkurat de tingene :sukk:

Uansett, hunden (en langhåret dvergdachs) var vel rundt et halvt år, og det var første gangen. De hadde ganske store "bur/luftegårder" ute, der de sto ute hele dagen. De fikk ha med bur og sånn som de selv føler seg trygge i. så får de tur hver dag, med mindre dere ber om noe annet. Om natten får de sove inne. Står alt fra stooore hunder der, til veldig små. Veldig koslig og lite.

Vår hund fikk selskap av en gammel sant. bernhard (Den forskjellen på størrelsen da!) innimellom, og den hunden ble visst 10 år yngre mens den fikk være mamma for bikkja vår. :ler: Hun hadde også selskap av en på mer hennes størrelse som hun fikk leke masse med. selvfølgelig var eierene av kennelen ute og passet på imens. Datteren hadde sovet med hunden vår i sovepose inne i kennelen hver natt, og jenta mi var mye mer sosial når hun kom tilbake! Hun var litt reservert for andre hunder, og mennesker for den saks skyld, men etter det har hun vært veldig sosial og flott. Var også i like toppform som når hun kom. Skal sjekke opp hva denne het også. Koslig kennel. Den lå ved buskerud. ca en time fra her jeg bor.

(Selvfølgelig, de sover jo ikke med hunden med mindre det er noe som passer seg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...