AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Naboen min har en bra stilling og jobber 100 %. Dvs at han jobber man-fre fra tidlig om morgenen til utpå ettermiddag/tidlig kvelden. Jeg irriterer meg sånn, for han kan vel ta livet litt med ro og nyte det, og ikke bare tenke jobb, jobb, penger, penger. Konene hans jobber også, men bare 50 % for hun er hjemme med barna halve uken. Irriterer meg grønn at de kan ta seg råd til dette! Prøver han å vise hvor flink og rik han er, eller noe?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Tror jeg skjønner hva dette er, men later som jeg ikke gjør. Jeg tror jeg burde slutte å bli overrasket over hva folk irriterer seg over. Skal ikke forundre meg over at det finnes folk som irriterer seg over at det er snø på Nordpolen selv om de bor i Norge og aldri har vært der.
Tulling Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Naboen min har en bra stilling og jobber 100 %. Dvs at han jobber man-fre fra tidlig om morgenen til utpå ettermiddag/tidlig kvelden. Jeg irriterer meg sånn, for han kan vel ta livet litt med ro og nyte det, og ikke bare tenke jobb, jobb, penger, penger. Konene hans jobber også, men bare 50 % for hun er hjemme med barna halve uken. Irriterer meg grønn at de kan ta seg råd til dette! Prøver han å vise hvor flink og rik han er, eller noe? Um... Troll? Så han skal jobbe mindre sånn at du skal få late deg og sove hele dagen, og så er du misunnelig for at de har råd til at kona jobber lite ? Denne tråden er bare selvmotsigende tråd laget av en misunnelig nabo. Ta heller å skaff deg en vanlig jobb selv og slutt å være misunnelig på de som gidder å leve normalt. Hadde du hatt fulltidsjobb kunne du også hatt kone i 50% stilling, trenger ikke være rik for det. Er bare snakk om prioritering. Fakta; er flere jobber enn det er arbeidstakere. Å jobbe eller ikke er for nesten alle ett valg.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Ja dette må jo virkelig forringe livskvaliteten din. Hvordan våger han å ta mer hensyn til egne ønsker enn naboens'?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Jeg har et større problem!! Min nabo jobber 100% pluss overtid! Han går klokken 7.50 hver dag og kommer ikke hjemigjen for leeenge etter 16.00 (som jo er normalt). Jeg vet han ikke for betalt for all denne overtiden for da hadde han ikke bestilt pizza fra peppes annen hver dag. Da hadde han gått på fancypancy restaurant. OG for å ikke snakke om bilen! Hadde han virkelig blitt betalt, så hadde han hatt en finere bil. Det kan heller ikke være bra for helsen. Altså å jobbe og tenke mer enn 7,5 timer hver dag. Og så å måtte spise take-out bare fordi jeg vet han ikke har tid til å lage mat. Jeg lurer på om jeg skal kontakte arbeidstilsynet. Og fastlegen hans.
Gjest Awsome Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Naboen min har en bra stilling og jobber 100 %. Dvs at han jobber man-fre fra tidlig om morgenen til utpå ettermiddag/tidlig kvelden. Jeg irriterer meg sånn, for han kan vel ta livet litt med ro og nyte det, og ikke bare tenke jobb, jobb, penger, penger. Konene hans jobber også, men bare 50 % for hun er hjemme med barna halve uken. Irriterer meg grønn at de kan ta seg råd til dette! Prøver han å vise hvor flink og rik han er, eller noe? Om han har fleire koner enn ei, så er det ikkje rart han jobber så mye
Medlem Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 Hvordan våger han å jobbe 100% mens kona kun jobber 50%. Mer rettferdig om han også går ned til 50% stilling. Skal jo være likestilling i dagens samfunn! Du skriver forresten også konene. Han bedriver altså flerkoneri... Er det lov da?
Jade Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Hvis han har mange koner og kun 1 av dem jobber (50%), så bør han vel egentlig jobbe 3-400% for å forsørge dem!
Rødtoppen86 Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 Det er jo rett og slett grusomt at noen kan jobbe 100% i et land som Norge hvor man lett kan få penger ved å sitte hjemme og late seg og pusse opp hus. Hva er bedre enn å få betalt for å gjøre det? Ingen vits å jobbe og slite seg ut når andre kan gjøre det for deg, for å så gi deg skattepengene de betaler.
Tulling Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Jeg vet han ikke for betalt for all denne overtiden for da hadde han ikke bestilt pizza fra peppes annen hver dag. Da hadde han gått på fancypancy restaurant. OG for å ikke snakke om bilen! Hadde han virkelig blitt betalt, så hadde han hatt en finere bil. Det kan ikke tenkes at han har bedre ting å bruke pengene på enn å kaste de ut vinduet og gå på fancy restaurant på hverdager ? Og hva skal man med en dyr bil ? Det er helt normalt å jobbe overtid, og bruke pengene på noe annet en luksus man ikke trenger. Ikke alle som har god råd kaster bort pengene sine på ting som er unødvendig dyre. Skjønner ikke hvorfor du er sjalu siden du ser ned på livvsstilen hans;p
Scorpina Skrevet 20. august 2010 #13 Skrevet 20. august 2010 Huhm... Ja men da kan jo jeg legge meg til irritasjonsbunken din av folk som jobber 100% f.o.m mandag, når ferien min er over. Ja, t.o.m min mann jobber, 100%!
cyanid Skrevet 20. august 2010 #14 Skrevet 20. august 2010 Synes heller du bør høre med Dagny og co om dette altså, hørte av min nabo Olga Marie hun har nytraktet kaffe om 5 min
gbnj Skrevet 20. august 2010 #15 Skrevet 20. august 2010 Naboen min har en bra stilling og jobber 100 %. Dvs at han jobber man-fre fra tidlig om morgenen til utpå ettermiddag/tidlig kvelden. Jeg irriterer meg sånn, for han kan vel ta livet litt med ro og nyte det, og ikke bare tenke jobb, jobb, penger, penger. Konene hans jobber også, men bare 50 % for hun er hjemme med barna halve uken. Irriterer meg grønn at de kan ta seg råd til dette! Prøver han å vise hvor flink og rik han er, eller noe? De sløser med ressurser når de forsøker å heve sin status gjennom å omgi seg med materiell velstand.
Miss Puddel Skrevet 20. august 2010 #16 Skrevet 20. august 2010 han er sikkert fra samma nabolag som han som er sykemeldt og pusser opp huset sitt, festlig nabolag, samme f*** hva man gjør så er det galt!
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2010 #17 Skrevet 20. august 2010 (endret) Hehe...de lett-irriterte må da også få ha sitt lille hjørne av verden å få det ut på. Bare gnu på du, trådstarter. lol Endret 20. august 2010 av Margareth
Pimp Skrevet 20. august 2010 #18 Skrevet 20. august 2010 han er sikkert fra samma nabolag som han som er sykemeldt og pusser opp huset sitt, festlig nabolag, samme f*** hva man gjør så er det galt! samme tenkte jeg og;) pussig
Sæzzy Skrevet 20. august 2010 #19 Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg syns du burde si i fra til noen om dette.. Endret 20. august 2010 av Sæzzy
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #20 Skrevet 20. august 2010 Ja, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det irriterer meg så grenseløst at jeg ikke får sove om natta. Hvis dette fortsetter kommer jeg til å miste jobben eller bli sykmeldt. Får hjerteinfarkt av fyren. Han har bare en kone, altså, bare en liten skriveleif, da skjønner dere hvor frustrert jeg egentlig er! Ja, hadde han hatt flere koner skulle jeg jaggu anmeldt ham!!! Skal luske på han og se om det er flere koner... kanskje snoke litt i postkassen hans. Jeg gjør jo dette bare for samfunnets vel og ve, noen må jo få skylla for alt det ille som skjer. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå