Gå til innhold

80talls-party

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Dette er sikkert tråd nr 367 om dette men here it goes.

Skal altså på 80talls-party om en ukes tid. Har planer om pumps, leggiser og et knæsj turkis tyllskjørt. Men det jeg lurer på er hva i alle dager jeg skal ha på overkroppen? Har fått inntrykk av at store gensere var en stor hit, men det funker vel ikke med skjørt kanskje.

Og dessuten, er tyll egentlig 80talls? Jeg synes det så passe spacet ut da jeg prøvde det på, men jeg vet ikke om det passer på en slik fest likevel.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Joda !

En STOOOR genser, gjerne så vid ved halsen at skuldrene syns, og ekstra stilig *kremt,host* er om du tar på et tynt belte av en knæsj farge over genseren :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

haha, ok :fnise:

Så det er "greit" å bruke tyll også? :)

Gjest Consensio
Skrevet

Ja, jeg vil tro tyll er absolutt godkjent.

Når jeg tenker meg om, så burde du faktisk droppe belte og ha en kort genser om du bruker tyll skjørt.

Gjerne en genser som rekker til rett over navlen, vannrette striper :fnise:

Bare ser for meg 80-talls bilder i hodet :fnise:

Gjest Consensio
Skrevet

Du kunne jo hatt noe slikt også i samme farge som tyllskjørtet :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Uff jeg kommer til å se forferdelig ut, gleder meg allerede XD

Så stor og magekort genser da. Fatastisk :fnise:

Hva med resten da, hår og sminke? Tror jeg går for en skeiv hestehale på toppen av hodet, men sminken er jeg mer usikker på.

Gjest Raindrops
Skrevet

Du kunne jo hatt noe slikt også i samme farge som tyllskjørtet :)

Det kunne vært flott! Har litt dårlig tid bare, festen er på fredag. Tenker jeg tar meg en tur til fretex i morgen for å se om jeg finner en passende overdel iallefall :)

Gjest Consensio
Skrevet

Gjør det.

Og om du får tak i litt tyll så kan du jo bare bruke litt garn og knyte rundt håndleddet så tyllbiten sitter fast.

Gjest Consensio
Skrevet

Uff jeg kommer til å se forferdelig ut, gleder meg allerede XD

Så stor og magekort genser da. Fatastisk :fnise:

Hva med resten da, hår og sminke? Tror jeg går for en skeiv hestehale på toppen av hodet, men sminken er jeg mer usikker på.

Om du ikke orker å stå i timer med tupering og hårspray, så fungerer en skeiv hestehale veldig bra. Helst med en hårstrikk i matchende farge, og kanskje en slik strikk man har over hodet. Vet ikke hva det heter, men ser det har vært populært igjen for ikke lenge siden.

Sminke burde matche fargene på klærne. Aller helst turkis/blå/rosa øyenskygge og leppestift, litt rouge. Overdriv gjerne litt med øyeskyggen :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jamen da satser jeg på det :) Takk for hjelpen!

Gjest Consensio
Skrevet

Lykke til :) Skulle virkelig ønske jeg kunne sett dere alle. Mimretur til 80-tallet :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Tror det blir en merkelig gjeng ute på byen den kvelden ja :fnise:

Skrevet

dere smetter rett inn i moten for det er moteuke og alle hadde klær rett fra 80tallet! :skratte:

Ja, skal man ha 80-tallsparty nå er det bare å sjekke siste mote... *grøsse*

Luggen må tuperes opp! Viktig, viktig. *grøsse mer*

Genser/jakke må hvile langt tilbake på skuldrene. Noen fargede lærsnorer rundt håndleddet er prikken over i-en.

Gjest Agurkolat
Skrevet

Trudde dei fleste som følger moten skal på 80-talls party..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...