Blåmor Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hei kjære KG-bruder, Jeg ønsker å kjøpe både slør og tiara på eBay for å spare penger, men jeg er ikke så bevandret i eBay-verden. Jeg har vært inne og søkt litt, men så tenkte jeg at det finnes helt sikkert drevne damer her inne som kan gi litt råd og tips. Jeg ønsker meg et nokså langt slør med perler (cathedral veil w/ rhinestones), og en tiara uten for mye dilldall. Er det noen som har noen lenker, evt selgere de har gode erfaringer med? Hilsen Blåmor
monamonalisa Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg kjøpte slør og var strålende fornøyd, helt til jeg fant ut at sløret var kritthvitt, mens kjolen min ikke var det.. endte med å kjøpe det i butikken likevel Men billig var det jo! Jeg kjøpte fra cutebrides. Mulig jeg var for dårlig til å spesifisere at det skulle være ivory og ikke hvitt. Men det kosta jo under 200 kr, så var ingen krise å prøve i alle fall. Hadde jeg hatt litt bedre tid hadde jeg kanskje prøvd på nytt også? Kvaliteten kjentes ikke ulik ut det altfor dyre jeg endte opp med fra brudebutikken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå