Gjest Pet Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Er det noen som har vært på opera på Oscarsborg og som vet om det er ok å ta med vin? Vi har tenkt å ta med mat og vin, men er usikre på om det er noen restriksjoner ang det. Noen som vet?
Carline Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Jeg har vært der 3 år på rad, vi har alltid tatt med vin og det har gått fint. Er flere som gjør det samme
Gjest Pet Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Jeg har vært der 3 år på rad, vi har alltid tatt med vin og det har gått fint. Er flere som gjør det samme Takk for svar! Har du tatt operabåten dit også?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 (endret) Det går nok bra. Det er jo ingen Øya-festival dette. Regler kjenner jeg ikke til... Endret 18. august 2010 av gjestdeluxe
Rosalie Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Takk for svar! Har du tatt operabåten dit også? Jeg har tatt Opera-båten ut, og det var veldig kjekt. Vi reiste i godt vær, da, og koste oss på dekk med vin i pappbeger og pølse i brød.
Gjest Pet Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Jeg har tatt Opera-båten ut, og det var veldig kjekt. Vi reiste i godt vær, da, og koste oss på dekk med vin i pappbeger og pølse i brød. Vi skal ta båten, det blir sikkert kos! Men når skal vi få nytt dette medbragte? Båten bruker vel litt tid ut og så går man rett til borggården og finner plassene sine, eller? Blir det noe tid til piknik?
Rosalie Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Man nyter medbragt på båten og under selve operaen/i pausen. Noe tid til piknik blir det ikke.
Gjest Pet Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Man nyter medbragt på båten og under selve operaen/i pausen. Noe tid til piknik blir det ikke. Ikke noe vits i ta med mat, da? Vi tenkte på ost og kjeks eller noe annet enkelt. Vi får trøkke i oss noe på båten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå