Musefletta Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Jeg skal snart i et bryllup og har kjøpt meg kjolde med snøring i ryggen. Etter at jeg hadde hentet den og kom hjem så jeg at den ikke er snørt i ryggen. Er et stykke fra der jeg kjøpte den, så kan ikke dra tilbake og spørre. Er det noen som vet hvordan man skal snøre den? Jeg prøvde, men syntes ikke det ble noe fint...
Rødtoppen86 Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Som en skolisse Ihvertfall var det det damen på brudesalongen sa da jeg spurte henne.
Musefletta Skrevet 18. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2010 Sånn annenkver da? Innenfra og ut, eller utenfra og inn?
Rødtoppen86 Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Mener hun tok annenhver ja. Det går an å se på bilder på nettet hvordan forskjellige kjoler er snørt sammen På finn er det mange bilder av ryggen til mange kjoler feks http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=23876364
Gjest Pippelipp Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Som en skolisse (altså annenhver, i kryss), jeg har flere kjoler med snøring i ryggen og jeg snører innenfra og ut, da ligger sløyfa utenpå, om du skjønner hva jeg mener og det synes jeg ser penere ut.
Lillemams Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Henger meg på denne jeg da jeg skal snøre brudekjolen til min søster om 1 uke Begynner jeg oppe og tar annen hver, eller begynner jeg nede og går opp, for så å gå ned igjen? (litt dårlig forklart, men håper dere forstår hva jeg mener :gjeiper: ) Beklager jeg kupper tråden
Gjest Pippelipp Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 Henger meg på denne jeg da jeg skal snøre brudekjolen til min søster om 1 uke Begynner jeg oppe og tar annen hver, eller begynner jeg nede og går opp, for så å gå ned igjen? (litt dårlig forklart, men håper dere forstår hva jeg mener :gjeiper: ) Beklager jeg kupper tråden Begynn oppe og snør nedover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå