Gå til innhold

http://www.ghdrettetang.net/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har handlet på http://www.ghdrettetang.net/? Og er varene eventuelt ekte? De virker jo mistenkelig siden det er så billig, men for meg virker det som varene egentlig koster mer, men er på salg nå? De gir også pengene tilbake innen 7 dager dersom man ikke er fornøyd, og det ville vel ikke noen som solgte falske varer gjort. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ikke ekte ut, og er advart mot den siden på GHD offisielle hjemmeside.

Skrevet

Det lyser fake. Ingen har 47% avslag på hele butikken og selger ekte GHD til en 500 lapp, samt navnet til butikken var ganske uproft.

Heller ingen tlf nummer som jeg kan se, bare elektronisk kontaktskjema.

Buuuh

Skrevet

"Selskapet" er basert i Hong Kong, og det later til at de har brukt google translate på alt som er skrevet. Jeg ville vært mistenksom..

Skrevet

Ikke adresse heller. Sikkert en som sitter hjemme i stua med masse fake GHD kjøpt på Alibaba eller noe.

Skrevet

...Og faktisk ganske underholdende.

Returner & Exchanges personvern

1. Vi er forpliktet til din tilfredshet. Alle bestilte elementer her er tett til ordet her "det du ser bildet på vår hjemmeside hva du får i 8-14 virkedager". Før du nyter det enkelt å bytte og returrett, må du kontakte oss med tilbake leveringsadresse før du sender varene back. Alle elementer sendt tilbake til oss må være i sin opprinnelige stand og. ikke slitte, endres(?) eller vasket, med alle koder vedlagt.

2. Alle bestilte varer er de rette elementer du velger her. Vi lover deg riktig rekkefølge pakken. Så hvis retur rette elementer for en refusjon: alle returnerte elementer er gitt med utsetting gebyr. Frakt og håndtering kostnader kan ikke refunderes.

3. Hvis du ønsker avkastning(?) eller utveksling bestille pakken vi ikke dekker frakt kostnadene. Så du vil være ansvarlig for frakt og håndtering kostnader.

4. I tillegg anbefaler vi at du forsikring for din egen beskyttelse, da vi ikke kan være ansvarlig for tapte forsendelser.

And so it goes on...

Skrevet

Haha, huff.... Nesten flau på deres vegne her.

Skrevet

"Dette produktet ble innført i vår butikk onsdag 31. desember 1969"

Var tidlig ute gitt.. Både med rettetenger og internett. :)

Skrevet

Mulig de lave prisene likevel har fristet folk til å kjøpe, men jeg lar meg IKKE friste av muligheten til svartsvidd ødelagt hår, eventuellt elektrosjokk nok til å lobotomere meg for resten av livet, slikt burde folk tenke mer over!

Skrevet

Er nok fake.

Nei, gå for en ekte GHD på lookfantastic.com f.eks. Ja, betaler mer, men er jo verdt det!

Skrevet

Er nok fake.

Nei, gå for en ekte GHD på lookfantastic.com f.eks. Ja, betaler mer, men er jo verdt det!

Eller enda bedre, feelunique.com, så får man igjen moms og fortolling også.

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Tror jeg holder meg unna den butikken, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...