Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gifte seg er som å skifte styresett. Som singel er mann sin egen diktator. Krever jeg en middagslur kan ingen stemme det ned.

Som gift er man del av et bestemt organ. Man har møter og utredninger. Skilles man stilles man for rikisrett uten å ha vært president

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gifte seg handler om å leve sammen med en annen person. Ja, men er nødt å ta hensyn og kommunisere med hverandre for å gå overens.

Men det handler jo også om å kunne bevare et privatliv. I et godt ekteskap burde det da ikke være noe problem å ta en middagslur :)

Skrevet

Å gifte seg er som å skifte styresett. Som singel er mann sin egen diktator. Krever jeg en middagslur kan ingen stemme det ned.

Som gift er man del av et bestemt organ. Man har møter og utredninger. Skilles man stilles man for rikisrett uten å ha vært president

Må le litt her! Det finnes jo faktisk mange mellomnivå mellom å være gift og å være singel. Så en kan fint prøve seg fram litt før en kommer så langt at en gifter seg. Når en har kommet så langt, har en som regel funnet ut at en fint kan leve sammen med noen, og fortsatt ha det godt og faktisk også i de fleste tilfeller bestemme over seg selv.

Men det å leve sammen med noen krever jo at en tilpasser seg, men det må jo begge parter. Å gifte seg ville vel ikke vært så populært om det innebar en tilværelse med en diktator??

Du er nok litt på villspor her. Men du er kanskje ikke så gammel ennå?

Skrevet

Krever jeg en middagslur, så tar jeg en middagslur, uansett om kona sier det er greit eller ikke. Man skal ikke være helt tøffel heller :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...