AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Har et lite spørsmål til gutta her inne (jenter må også gjerne komme med innspill) Kunne du valgt å ignorere/ avvise en jente du virkelig er interessert i fordi du mener hun er for god for deg???? Jeg har blitt avvist av en fyr. Har kjent han i mange år, og vet han alltid har syntes jeg var "fin" og real. Vi rota litt en kveld og han var SÅ GOD!!!! Sa at han hadde tenkt på meg i mange år, og drømt om at dettet skulle skje. Sa han kunne tenke seg et liv sammen med meg og at jeg var drømmedama hans, og hadde vært det i mange år. Han sa han ikke ville ligge med meg fordi han ville vise at det ikke bare var det han var ute etter, og at jeg burde tenke nøye gjennom om jeg virkelig ville innlede ett forhold til han. (Han har ett litt frynsete rykte, og har ofte ONS med "frynsete" damer). Etter denne kvelden har han vært avvisende, sier jeg er for god for han osv. At jeg fortjener bedre. Sier han er ærlig mot meg og at han virkelig har følelser for meg, men at jeg må finne meg en bedre fyr, sier han ikke kan gi meg det jeg fortjener?!?!?! Han har veldig dårlig selvtillitt pga. bl.a. overvekt. Damene han har vært sammen med før har vært litt "billige", sånne som er lette på tråden for å si det pent. Slike gutter tar med seg hjem for å kun ha sex med, hvis dere skjønner?? Han sa til meg at jeg var i en annen "liga" enn han.... Jeg er ei "ordentlig" jente, får komplimenter på utseendet ofte osv. (ikke for å skryte eller noe, bare for at dere skal skjønne). Mine venninner skjønner ikke hva jeg ser i han, sier han er en horebukk, ekkel osv. Jeg har fallt fullstendig og syntes han er skjønn.... Er det virkelig mulig å velge bort noen pga. dårlig selvtillit?? Jeg hadde aldri gjort det.....
Gjest Thefainter Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 (endret) Høres ut som om han sliter en del meg seg selv. Eneste jeg kan si at du ikke gir opp, du sier jo selv at du ikke hadde valgt bort kjærligheten så da får du kjempe for den. Hvis at du vil ha ham for den han er. Du kan jo spørre om hva galt du har gjort som ikke har gjort deg fortjent til å ha han? Jeg syns ikke venninnene dine høres så hyggelige ut akkurat... Edit: ja, jeg tror en del kan velge bort kjærligheten. Men det er kanskje fordi de tror at de ikke kommer til å funke uansett (som at du er et mye bedre menneske enn han selv..) Endret 18. august 2010 av Thefainter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Høres ut som om han sliter en del meg seg selv. Eneste jeg kan si at du ikke gir opp, du sier jo selv at du ikke hadde valgt bort kjærligheten så da får du kjempe for den. Hvis at du vil ha ham for den han er. Du kan jo spørre om hva galt du har gjort som ikke har gjort deg fortjent til å ha han? Jeg syns ikke venninnene dine høres så hyggelige ut akkurat... Edit: ja, jeg tror en del kan velge bort kjærligheten. Men det er kanskje fordi de tror at de ikke kommer til å funke uansett (som at du er et mye bedre menneske enn han selv..) TS her! Jeg føler at jeg må gi opp nå, pga. min egen del. Det er veldig vondt å bli avvist sånn, og jeg er så forelsket i han at jeg ikke tenker på annet. Jeg har prøvd og prøvd, og innimellom har han vært litt på gli, men så kommer han med "jeg er ikke bra nok for deg, jeg er bare en dust, du fortjener mye mer enn jeg kan gi deg" osv..... Jeg orker ikke mer, han må jo skjønne at det er han jeg vil ha snart?!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Ifølge "He's not that into you" så er dette kun en måte for han å si at han ikke er interessert i å innlede noe seriøst forhold med deg.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Ifølge "He's not that into you" så er dette kun en måte for han å si at han ikke er interessert i å innlede noe seriøst forhold med deg. TS her! Jeg har jo tenkt på det at han kanskje ikke er interessert, men får det ikke til å stemme. Husker jeg prata med han for ca. 5 år siden (jeg var da i ett forhold) og han sa at ..... var så heldig som hadde meg. Og det at han var SÅ interessert da jeg var hos han den gangen, da vi rota litt....Hadde vi hatt sex den kvelden hadde jeg skjønt det bedre, da hadde han sikkert bare vært ute etter en ting, det er liksom så rart, for like etter det ble han plutselig så redd for nærkontakt med meg. Har spurt han rett ut og bedt han si ifra om han ikke er interessert, da sier han at han bryr seg om meg, men at han bare er en taper osv....
AnonymBruker Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Enten er det noe han sier for å avvise deg på en fin måte, ellers snakker han sant. Det kan jo hende han syns du er fin og deilig og at du på mange måter er drømmedama hans men at han ikke ser for seg at dere kan få et ok liv sammen fordi dere er for forskjellige. Kanskje han tenker at han vil bli for redd for å miste deg eller at han ikke har lyst til å være i et forhold. Hadde han vært dønn forelska hadde han nok ikke klart å velge deg bort.
Kosemose Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 (endret) Uansett årsak, han ønsker ikke å innlede forhold med deg. Endret 19. august 2010 av Kosemose
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Har ikke lest tråden, kun hovedinnlegget og svarer ganske enkelt: Ja, det går an å skyve bort folk fordi man føler de er for gode. Bli iskald, avvise og lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå