Gå til innhold

Fotball VM..De tapte!

Trønderveitja

Anbefalte innlegg

Så på kamp i natt...og de tapte på et forferdelig mål!!! Men USA var mye bedre enn Norge.De beste spillerne var ( i mitt syn) Nordby,Sandaunet og Guldbrandtsen.Nå er Norge ute av VM OG OL i 2004....Hvordan skal vi motivere våre døtre til å stase på fotball?Jeg har selv spillt landslagskamper for Norge (kun U-lag,vel og merke),og er bekymret for framtiden..Er det noe vi som foreldre kan gjøre?

Det kommer til å bli en laaaaang vei framover før vi igjen kan hevde oss internasjonalt som et lag.Alle trenger forbilder innen idrett,kan vi leve på de vi allerede har? Jeg fikk spille samen med mine idoler, men hva skal de unge strekke seg etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel flytt litt for mye på gamle meritter til nå - og vi er jo fortjent ute.

Det kjipe er jo at vi er ute av OL også.

Synes de spilte dårlig i går. Nordby er jo god selv om hun gjør mye rart innimellom. Sandaune har kanskje vært den beste utespilleren totalt. S. Gulbrandsen er veldig ujevn - skaper mye av og til men kan samtidig være veldig initiativløs og dårlig til å følge på de andre spillerne.

Kan jo bli vanskelig å få fram et nytt lag. Har ikke inntrykk av at det er et kjempetrøkk på fotball i de yngre rekkene - talentene står ikke i kø liksom .........

Men noe DRITT var det jo :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så ikke kampen, så jeg bør jo egentlig holde kjeft. Men tillater meg likevel en generell betraktning:

Nå må dette kvinnelandslaget snart skjerpe seg, hvis ikke er de snart like dårlige som gutta!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dette kvinnelandslaget snart skjerpe seg, hvis ikke er de snart like dårlige som gutta!

Det er jo strengt tatt ikke mulig. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er jo strengt tatt ikke mulig. :erter:

Bare vent til Bente Nordby og Dagny Mellgren tar en Riise/Carew, med kloring og lugging!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er vanligvis ikke den personen som ser på fotball. Men bestemte meg for at denne kampen skal jeg se.

Synes det var utrolig trist at de tapte.

Leste i en avis at Bente Nordby hadde solstikk under den forrige kampen(da de vant 7 - 1) og holdt på å besvime under den kampen.

Jeg vet ikke om hun hadde det slik nå. Kjempe god er hun iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Bare vent til Bente Nordby og Dagny Mellgren tar en Riise/Carew, med kloring og lugging!

:ler:

d kan faktisk skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...