ssecret Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hei! Siden Loreal sin sølvshampo ikke renser eller pleier håret, bruker jeg vanlig shampo utenom. Men burde jeg bruke vanlig shampo før eller etter sølvshampoen?
Papierschere Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Det er best å bruke sølvshampooen før den vanlige shampooen. For bedre effekt kan du tørke håret litt med et håndkle, slik at det ikke drypper men fortsatt er bløtt, da trekker shampooen mer inn i håret. Og la den være i håret et par minutter før du skyller den ut
Gjest Bella_ Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Hva er sølvshampo hehe sikkert sikkerlig teit spørsmål
Karmosin Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Jeg har aldri brukt annen shampoo sammen med sølvshampoo, bare en god balsam, siden håret blir rent av de jeg har brukt. L'Oreal sin har jeg aldri prøvd, men jeg har til gode å finne en sølvshampoo som ikke vasker rent. Hmm. Bella_ - det er en fiolett shampoo som demper gulskjær i bleket eller grått hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå