Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

det virker ikke sånn, rart men... eneste jeg fant i norske nettbutikker, er skoleutgaven på tysk. Og i denne nettbutikken får du kjøpt den på dansk: saxo.com

men det er ikke til så stor hjelp, kanskje.. synes det er merkelig at en så kjent og populær bok skal være så vanskelig å få tak i.

Så rart! Temaet er jo like aktuelt i dag som den gang... Vet ikke om jeg hadde klart meg med skoletysken min, hehe. Hva heter boka på engelsk da, kanskje det er lettere å finne den? :)

Edit: Jeg fant, jeg fant! På engelsk da: http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=christiane+f&x=0&y=0

Endret av Miam
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart! Temaet er jo like aktuelt i dag som den gang... Vet ikke om jeg hadde klart meg med skoletysken min, hehe. Hva heter boka på engelsk da, kanskje det er lettere å finne den? :)

Edit: Jeg fant, jeg fant! På engelsk da: http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=christiane+f&x=0&y=0

Interessant - alle de som har gitt den leseranmeldelser, har gitt full pott.

ja denne må du lese, Miam!

Skrevet

Absolutt en bok som er på "lista mi" ja :)

nå har jeg kjøpt filmen også... men synes boka er mye bedre, da.

Gjest Raindrops
Skrevet

Å jeg har lett så mye etter den boken, gjorde utrolig sterkt inntrykk på meg da jeg var yngere. Men nå hadde jeg helt glemt av det, tror jeg skal ta meg en tur på bruktbokhandelen en dag.

Skrevet

Den gjorde sterkt inntrykk på meg også da jeg var liten. Første gang jeg leste den visste jeg ikke en gang hva prostituert var. Så hver gang hun snakket om å selge, skjønte jeg ingenting... Haha! Husker jeg syns den så så spennende ut, med bilde på forsiden.

Leste den noen år senere, skjønte da litt mer hehe.

Dette har ikke noe med saken å gjøre; men vet noen hva som skjedde med henne? Lever hun? Ble hun narkoman igjen? Boka ble jo veldig populær, har hun noen gang vært fremme i media i ettertid?

Slik jeg husker det ***SPOILER*** Så sluttet hun med heroin, flyttet på landet med noen natur-frikere eller noe sånt, og holdt seg til hasj-røyking. ???

Håper du finner boka :)

Gjest Raindrops
Skrevet

I følge wikipedia, som henviser til Tyske media, flyttet hun til Amsterdam i 2008 sammen med sønnen sin, som hun senere mistet omsorgsretten fordi hun begynt å ruse seg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...