Gjest frustrert!!!! Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 har en mann som er så sur å grinete pm dagen,sier ikke ett kvekk heller! har spurt hva det er,sliten sier han.. nå har det vart i 4 dager,lei av å gå rundt her å prøve å få han i bedre humør! hva gjør jeg da,kan da vel ikke være såå sliten,jobbet 3 netter denne uka,sovet utrolig mye( vært våken i ca 3 timer å så lagt seg igjen før nattevakt) blir sprø!!!
litle_my Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 har en mann som er så sur å grinete pm dagen,sier ikke ett kvekk heller! har spurt hva det er,sliten sier han.. nå har det vart i 4 dager,lei av å gå rundt her å prøve å få han i bedre humør! hva gjør jeg da,kan da vel ikke være såå sliten,jobbet 3 netter denne uka,sovet utrolig mye( vært våken i ca 3 timer å så lagt seg igjen før nattevakt) blir sprø!!! Min er også sånn når han går nattskift. Kan det være det som gjør det, tror du? Ikke alle tåler å gå natt, og det blir verre jo eldre de blir. 2
Gjest frustrert Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Min er også sånn når han går nattskift. Kan det være det som gjør det, tror du? Ikke alle tåler å gå natt, og det blir verre jo eldre de blir. aner ikke jeg,men finns vel grenser,syns det er egoistisk å ikke prøve engang,neida,sitter foran dataen de få timene han er våken!!
litle_my Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 aner ikke jeg,men finns vel grenser,syns det er egoistisk å ikke prøve engang,neida,sitter foran dataen de få timene han er våken!! Vel, egoistisk er det nok, men legg det fra deg du! Jeg har sluttet å "regne med" mannen når han går natt, for jeg blir bare skuffet. Men heldigvis går han veldig sjelden natt, ellers måtte jeg nok ha bedt ham bytte jobb.
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 har en mann som er så sur å grinete pm dagen,sier ikke ett kvekk heller! har spurt hva det er,sliten sier han.. nå har det vart i 4 dager,lei av å gå rundt her å prøve å få han i bedre humør! hva gjør jeg da,kan da vel ikke være såå sliten,jobbet 3 netter denne uka,sovet utrolig mye( vært våken i ca 3 timer å så lagt seg igjen før nattevakt) blir sprø!!! Det er ikke ditt ansvar å få mannen i bedre humør. La ham være i fred, gjør dine ting. Ikke snakk til ham. Han går nok lei av å holde på sånn. Jeg snakker av egen erfaring. 1
Gjest frustrert Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 hmm,mulig,men han jobber mye natt,og har ikke vært så ille før! når jeg sier at han ikke snakker til meg,da mener jeg,IKKE ETT ORD!! orker ikke ha det sånn jeg,er det noe jeg kan si til han/gjøre uten at han flyr i taket??
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Hva gjør han når han sitter foran dataen da? Hvis han sitter og spiller kunne du jo prøve å bli med på spillet hans, så kan dere skrive til hverandre der. :gjeiper:
Cata Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 La gubben være sur i fred, så går det nok over etterhvert. Finnes få ting som er verre enn oppmuntringsforsøk når man er sur og grinete. Da blir man bare dobbelt så sur. Han blir nok blid igjen når han får "grinatusset" seg ferdig. 1
kulu-kulu Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Komunikasjon er en viktig ting i et forhold . Å tie , kan nok være d dummeste du gjør over lengre tid. Har en tendens til å gå en vei da,og ikke den rette.
Dubbedingsen Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Pakk en bakk og dra til en venninne eller dine fireldre hvis du har barn. Skriv en lapp om at du kommer hjem når han finner ut at han skal være blid igjen og snakke til deg.
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2010 #12 Skrevet 18. august 2010 Komunikasjon er en viktig ting i et forhold . Å tie , kan nok være d dummeste du gjør over lengre tid. Har en tendens til å gå en vei da,og ikke den rette. Det er jo mannen i dette tilfellet som er sur og "sliten" og ikke vil snakke. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #13 Skrevet 18. august 2010 Ta på deg noe snæxy undertøy, lange strømper og høye hæler, blunk forførerisk med øynene og kast på håret, la fingeren gli over leppene, så skal du se pipa får en annen låt, bokstavelig talt, haha
Leanne Skrevet 18. august 2010 #14 Skrevet 18. august 2010 Lag en god middag, tenn stearinlys og legg opp til et hyggelig måltid før han skal på nattevakt. Så kan dere snakke sammen, uten at det blir "mas"..
litle_my Skrevet 18. august 2010 #15 Skrevet 18. august 2010 La gubben være sur i fred, så går det nok over etterhvert. Finnes få ting som er verre enn oppmuntringsforsøk når man er sur og grinete. Da blir man bare dobbelt så sur. Han blir nok blid igjen når han får "grinatusset" seg ferdig. Enig!
Miss Puddel Skrevet 18. august 2010 #16 Skrevet 18. august 2010 nå har jeg vært gift i 17 år, og i blant har Gubben min også sånne mutte og tause grinebiter perioder. Men jeg har nå funnet ut at det er best la ham være i fred, så kan man heller snakke sammen igjen når han har overskudd. 1
Gjest Merethe Skrevet 25. november 2012 #17 Skrevet 25. november 2012 Har en mann som er i jobb (8-4 jobb) og er sur og grinete så fort han kommer hjem fra jobb. Han er grinete ca. 90% av tiden vi tilbringer sammen. Jeg orker ikke mer, har nå vurdert å flytte, men vi venter nå barn nr. 2 sammen. Han sier ikke hva det er som er i veien, og hvis det først kommer frem til dagen så er det som regel meg han er missfornøyd med, enten det jeg har gjort eller det jeg ikke har gjort! Noen tips??
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #18 Skrevet 25. november 2012 Har en mann som er i jobb (8-4 jobb) og er sur og grinete så fort han kommer hjem fra jobb. Han er grinete ca. 90% av tiden vi tilbringer sammen. Jeg orker ikke mer, har nå vurdert å flytte, men vi venter nå barn nr. 2 sammen. Han sier ikke hva det er som er i veien, og hvis det først kommer frem til dagen så er det som regel meg han er missfornøyd med, enten det jeg har gjort eller det jeg ikke har gjort! Noen tips?? Få en time hos familievernkontoret Her er det noe dere må finne ut av, og det kan være greit å få dradd inn en nøytral tredjepart. Især når barn nummer to er på vei Anonym poster: 7974d656cc7fbf7fd37bff21da07a83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå