AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 singel i 2 år. trengt tida på bygge meg opp etter d psykopaten.... dette var forhold i 4 år ca. ikke andre forhold føre det, bare et par kontakte som ikje ble no a eller retter sagt de lurte meg ... men når har andre probleme også...som ført til at en slit og ikje tør ut å treff folk. er dette altfor lenge mener dere å vært singel 2 år? og hvordan klar bygg seg opp til våg seg ut der en treff folk? har ikke råa tel å gå ut på diverse aktiviteta el kurs ....så det må bli noe anna
Lillaa Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Jeg har vært singel lengre enn deg og kjenner andre som har vært singel enda lengre, så vil ikke si at du har vært for lenge singel. Det er ikke noe som heter å være for lenge singel. Enkelte mennesker velger å leve uten partner hele livet også. Hvis du bor i en større by finnes det nok aktiviteter o.l. som nødvendigvis ikke koster penger som du kan delta på.
uten filter Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Jeg har vært singel i snart 4 år, føler meg ikke som en freak av den grunn. Noen er klare for nytt forhold etter et par måneder, andre trenger to år. Og så har du sånne som meg som finner ut at det er herlig å være singel, og ikke tar seg bryet med å gjøre noe med det på en stund. Det er bare bra for ditt neste forhold at du bruker den tiden du trenger på å bli klar. Hvis ikke går det fort til helvete med det nye.
Nuith Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Jeg personlig synes at 1-2 år er minimums "karantene" for meg, før jeg går inn i et nytt seriøst forhold. Så jeg synes absolutt ikke du har vært singel lenge. For meg vil "lenge singel" si bortimot 10 år uten noe forhold som har vart mer enn 2 uker.
kristian82 Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 singel i 2 år. trengt tida på bygge meg opp etter d psykopaten.... dette var forhold i 4 år ca. ikke andre forhold føre det, bare et par kontakte som ikje ble no a eller retter sagt de lurte meg ... men når har andre probleme også...som ført til at en slit og ikje tør ut å treff folk. er dette altfor lenge mener dere å vært singel 2 år? og hvordan klar bygg seg opp til våg seg ut der en treff folk? har ikke råa tel å gå ut på diverse aktiviteta el kurs ....så det må bli noe anna Det er jo ikke lenge i det hele tatt. Uansett er det helt feil innfallsvinklel å skulle bry seg om hva andre måtte synes er "passelig" singel lengde. Det er jo du som må finne ut om tiden er moden for å treffe en ny mann, og da er du jo igjen nødt til å treffe en klaffer du med - sånt kan jo ta tid. Syns det er en oppskrift på katastrofe og slenge seg på den trenden at man "måååå" ha type/dame, så senker man alle krav og går inn i et forhold bare for å ha et forhold. Kanskje via nett? Fordelen med nett er jo at man ganske lett og smertefritt kan sile ut de som absolutt ikke passer. Altså er man f.eks. sjenert og sliter litt sosialt, er det kanskje ikke den yber sosiale og verdensvante aksjemegleren man gidder å sende en mail til. Man kan finne andre som er litt like da, og sånn sett blir hele "datingsgreia" mindre faretruende. Kanskje
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 takker veldi for svar godt å hør at folk mener det er slik. at en kan bruk tiden en treng. så d e mer treningsak det å lukke ørene for andres mas. ting gått my på tverke,det tenker vel ikke folk på, de bare slenger ut komentarene om forhold å barn osv..... men en er vel ikje for gamel heller om en er tredve år. ting ordner seg nok en dag...
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Synd at så mange stresser med å være singel. Alle er forskjellig, det er mye bedre å ta seg litt tid før man hopper på neste. Rett og slett "puste ut" mellom slagene, realisere seg selv. Etter et brudd er man ofte litt sårbar og kan ta litt feil valg hvis man er ute etter en rebound. Jeg gikk 1 og et halvt år der jeg holdt meg helt uten mannfolk etter å ha blitt såret av en ex. Og jeg koste meg virkelig! Prioriterte å være sammen med venner, reise dit jeg ville og bare ta det med ro. Jeg tenker på den tiden som veldig positiv Når vi har det bra med oss selv er vi klar for å muligens møte noen nye, men det får ta den tid det tar. Om man er 19, 26 eller 37 har ingenting å si. Alle skal få
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 Jeg har vært singel heler livet, så og si. Er 29 nå, og fortsatt ikke møtt noen. Samtidig er jeg ikke så gira på ONS, og mange må jo tro det er noe galt med meg siden jeg ikke har regelmessig sex. Men jeg koser meg med meg selv, og det er fortsatt godt mulig at jeg møter noen. Mye kan skje i 30 og 40 årene
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #10 Skrevet 20. august 2010 er heller ikke for slik som ONS. sliter med så my. og toppen av d så skal folk mas med det med forhold. godt det er folk som forstår.
Eternity Skrevet 20. august 2010 #11 Skrevet 20. august 2010 Jeg har vært singel en god del lenger enn deg opp gjennom tiden, 2 år er ikke så mye, kjenner mange som har vært single i mange år.
MissStiles Skrevet 21. august 2010 #12 Skrevet 21. august 2010 Jeg har ikke vært singel så lenge nå. Men vært singel i 1-2 år før det. Tenkte ikke så mye over det etter en stund. Man vet selv når man er klar for å møte noen. Ikke noe vits å stresse med det, synes jeg.
Gjest Anjelika Skrevet 21. august 2010 #13 Skrevet 21. august 2010 Jeg har vært singel lengre enn det. Hvorfor stresse? Det er ikke som om det er negativt med hull i CVen når det gjelder dating. Jeg hadde vært mer skeptisk til en person som gikk inn og ut av (både langvarige og kortvarige) forhold uten betdelige pauser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå