Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann fra jobben var utro med meg på en jobbreise. Han har vært sammen med samboeren i ti år og sier at de har det fint sammen og at han er glad i henne. Vi hadde sex i en hel uke, hver natt. Likevel så kommer han altså og sier at han er glad i henne.. blabla. Skal jeg tro på dette? Mulig jeg er naiv, men kan et forhold virkelig være bra hvis han kommer og banker på en annen kvinnes dør en hel uke hver natt(hadde det vært en éngangsgreie i fylla, kunne jeg muligens trodd på ham, men en hel uke? Da har du hatt tid til å tenke gjennom ting og likevel valgte han å ta dette valget).

Jeg er nemlig litt interessert i ham selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok glad i dama si, selv om han er ein stygg utro drittsekk.

Ja, hvorfor ikkje knulle på ei som er meir enn villig til å spre beina, til tross for at ho veit han er opptatt, hver natt i ei uke, når dama som venter heime sikkert ikkje får vite noe?

Skrevet

Ja, hvorfor ikkje knulle på ei som er meir enn villig til å spre beina, til tross for at ho veit han er opptatt, hver natt i ei uke, når dama som venter heime sikkert ikkje får vite noe?

:enig:

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke problemstillingen....? Hvorfor skulle du ikke tro på ham? Hva taper han på å lyve - annet enn lettere tilgang til deg.

jeg synes du burde holde deg unna.

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke problemstillingen....? Hvorfor skulle du ikke tro på ham? Hva taper han på å lyve - annet enn lettere tilgang til deg.

jeg synes du burde holde deg unna.

Hun tolker og overtolker, derfor vil hun ikke tro ham. Hun leter etter tegn på at han lyver og at han egentlig ikke er glad i samboeren. Hun har gått i den klassiske fella der hun tror at sex = følelser/forpliktelser. Sannsynligheten er stor for at dette bare har vært en artig atspredelse for ham, og trådstarter har jo vært et villig "offer"...

Skrevet

Stygg utro drittsekk altså? Hva med den medsammensvorne?

Skrevet

Ja, man kan nok være glad i den som er hjemme og ikke aner noe, og han har jo fortalt deg nettopp det, så da vet du hva du har å forholde deg til, du var nok bare lett tilgjengelig der og da.

Skrevet

Hun er hans trygge havn han alltid kan komme tilbake til. Hun rydder, vasker, er sikkert et godt morsemne, og blabla. Du er morroøya han kan herje fra seg på. Get it.

Skrevet

Han vil nok antagelig fremdeles være interessert i å ha seg som elskerinne, så lenge du holder kjeft og ikke forteller noen om det.

Men han elsker fremdeles samboeren sin, og du er bare sex.

Skrevet

Og du visste han hadde kone hjemme?Da er du fakktisk like ille som han.

Hvor dumme er dere som tror at han vil være trofast mot deg hvis han forlater henne.ALDRIIIIIIIIIIIII

Skrevet

det er ikke et problem for meg. jeg ville ha sex med ham. og jeg var utro selv. det er en annen sak. jeg tror ikke man elsker sin kjæreste hvis man gjør slikt. jeg elsker ikke min

ts

Skrevet

Ja, man kan nok være glad i den som er hjemme og ikke aner noe, og han har jo fortalt deg nettopp det, så da vet du hva du har å forholde deg til, du var nok bare lett tilgjengelig der og da.

og det er ingen grunn til å fremstille damen som den "lurte" parten som ble utnyttet for bare sex.. vi er da like ille som menn. han er sykt deilig og jeg ville ha ham..jeg vil fremdeles ha ham..i sengen min.

ts

Skrevet

det er ikke et problem for meg. jeg ville ha sex med ham. og jeg var utro selv. det er en annen sak. jeg tror ikke man elsker sin kjæreste hvis man gjør slikt. jeg elsker ikke min

ts

HÆH???

Hvorfor er du sammen med kjæresten din når du ikke elsker han?

Brødhue.

Skrevet

ts

Så hvorfor er du sammen med han da??? har du null empati? driter du i andre mennesker?

Skrevet

Enig med de 2 over. Hvorfor har du ikke ryggrad til å bare si i fra til kjæresten din at du ikke er interessert lenger, og vil gå etter en annen?

Det er bare å slå opp. Burde ikke være så vanskelig når du ikke bryr deg om ham.

Gjest Venelite
Skrevet

Kanksje lurt å ikke dure rundt og spre beina når man er i forhold...også til andre med kjærester og... Inniblant all idiotien er han nok glad i dama si ja.

Skrevet

Og du visste han hadde kone hjemme?Da er du fakktisk like ille som han.

Hvor dumme er dere som tror at han vil være trofast mot deg hvis han forlater henne.ALDRIIIIIIIIIIIII

:enig: Men det kan jo hende dama tror at hun er guds gave til mannen og at han aldri vil gjøre det samme mot henne. Eller at hun vil gjøre det samme mot han i og med at hun har kjæreste hu også. Altså like mye brødhuer begge to. :briller:

Skrevet

:enig: Men det kan jo hende dama tror at hun er guds gave til mannen og at han aldri vil gjøre det samme mot henne. Eller at hun vil gjøre det samme mot han i og med at hun har kjæreste hu også. Altså like mye brødhuer begge to. :briller:

Så jo først nå at hun hadde kjæreste.Jeg sier bare Karma.Dere får som fortjent begge to,stakars stakars de menneskene dere er sammen med.Eier dere ingen samvittighet?

Skrevet

Skal jeg tro på dette?

Jeg er nemlig litt interessert i ham selv.

Bra du bare er litt interessert da, for han er tydeligvis ikke særlig interessert i deg. Get over it.

Skrevet

Hvorfor tar du deg ikke betalt egentlig ?. fine raske kr det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...