AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Er det ulovlig for en mann å gå på dametoalettet? Hvordan ville du reagere om du så en mann der?
Gjest padawan Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 det er da ikke så unormalt det. jeg har iallefall gjort det flere ganger når det har vært fult på mannedoen.
Kråkesaks Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Jeg går på herretoalett hvis det er laaaang kø på damedoen. Jeg hadde nok ikke reagert om en mann kom på dametoalettet om det var lang kø på herredoen, men det skjer ytters sjelden så jeg ville nok syntes det var litt rart.
Lykkelitenen Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Med mindre han hadde stilt seg opp og pisset i vasken ville jeg ikke reagert
Kråkesaks Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 Med mindre han hadde stilt seg opp og pisset i vasken ville jeg ikke reagert Jeg hadde tenkt til å skrive at jeg heller hadde reagert på underlig oppførsel enn feil kjønn.
Purple Basil Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Hadde nok ikke reagert (om han ikke oppførte seg underlig da)
Berentsens Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 Det burde egentlig ha vært unisex-toaletter.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Det burde egentlig ha vært unisex-toaletter. Hvorfor det?
Berentsens Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Hvorfor det? Hvorfor ikke? Så lenge man har egne båser burde det ikke by på problemer.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Egentlig har jeg alltid tenkt at å gå inn på damedassen er det siste jeg bør finne på. Da står jeg heller i en lang kø. Jeg har alltid sett for meg stygge blikk, og kanskje bli mistenkt for å være en pervo.
Spiralis Skrevet 18. august 2010 #12 Skrevet 18. august 2010 Jeg går av og til på dametoalettet på enkelte steder hvor herredoen er møkkete. Jeg reagerer ikke på at jenter går på herredoen så da kan vel jeg bruke damedoen. Har bare opplevd at en dame reagerte på det ved et tilfelle.
Gjest birry93 Skrevet 18. august 2010 #13 Skrevet 18. august 2010 Spiller ingen rolle for meg så lenge han kommer for å gjøre sitt fornødne, og ikke er der for å stille sine syke lyster.
Cata Skrevet 18. august 2010 #14 Skrevet 18. august 2010 Med det samme jeg fikk øye på'n så ville jeg nok lurt litt på hva han gjorde der, for så å anta at det var kø på herredoen og at han hadde det litt bråttom . Ville lurt ganske mye mer hvis en mann hadde stått i kø på damedoen...
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #15 Skrevet 18. august 2010 Skjønner jeg er rar som ikke synes menn har noe på et dametoalett å gjøre. Det er lite nok privatliv som det er på de fleste offentlige toaletter med halvåpne båser. Har absolutt ikke noe behov for at det plutselig skal stå en mann rett utenfor båsen.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #16 Skrevet 18. august 2010 Har en følelse av enten blir man sett på som homo eller pervo og får ellers svært negative blikk. Jente på guttetoalettet virker mer akseptert, men da risikerer hun jo å se noen snabler. Hvorfor er det slik da? En mann vil jo ikke se noe på et dametoalett.
Gjest birry93 Skrevet 18. august 2010 #17 Skrevet 18. august 2010 Skjønner jeg er rar som ikke synes menn har noe på et dametoalett å gjøre. Slett ikke, men hvis mannen må velge mellom å sprenge blæra i 7-mils kø, eller å snike seg inn på en ledig bås på damotoalettet, så må da det være greit.
Gjest Iah Skrevet 18. august 2010 #18 Skrevet 18. august 2010 Med det samme jeg fikk øye på'n så ville jeg nok lurt litt på hva han gjorde der, for så å anta at det var kø på herredoen og at han hadde det litt bråttom . Ville lurt ganske mye mer hvis en mann hadde stått i kø på damedoen... Signerer. Men jeg hadde lurt like mye om jeg så en kvinne stå i kø utenfor herretoalettet også. Jeg hadde nok sagt i fra fordi jeg hadde gått utifra at de sto i feil kø uten å være klar over det.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2010 #19 Skrevet 18. august 2010 Jeg har selv aldri gått inn på herredoen og hadde reagert om jeg så en mann på damedoen.
K.A. Skrevet 18. august 2010 #20 Skrevet 18. august 2010 Hvorfor ikke? Så lenge man har egne båser burde det ikke by på problemer. Hva med pissoarene? Dessuten er det sterkere lukt av manneurin, og om toalettet ikke blir vasket jevnlig vil det raskt begynne å stinke. Da tror jeg unisex-toalettene ville fått ganske mange klager fra kvinner som ikke trives med lukten, og de ville hatt et poeng. Videre ville nok langt flere vegret seg for å benytte offentlige toaletter om de var unisex - for mange er det ubehagelig nok som det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå