Gå til innhold

Tampong under aktiv svømming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha en obligatorisk svømmetest ifm studiene mine. Innebærer nok stuping, svømming, dykking, redding av medelev osv.

Problemet er at dette er hoved-mensdagen min:( Blør ganske kraftig denne dagen (+ har vondt, men det må jeg overse)

Jeg har aldri hatt mensen under svømming før, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er tamponger helt sikkert? Er livredd for at blod skal komme ut eller tauen skal falle utforbi bikinitrusen:s Under testen må jeg yte mitt beste uten å bekymre meg for den slags.

Noen erfaringer?

P.S Er ingen mulighet for å forskyve mensen med p-piller heller, pga da småblør jeg i ukesvis etterpå og det ødelegger for resten av de fysiske testene fremover. Er heller ingen mulighet for å ta testen en annen dag, den er 100% obligatorisk å ta den dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med menskopp? :)

Skrevet

Jeg svømte aktivt (med både stuping og heftig svømming og alt det der) da jeg var yngre, og tampongen funka helt fint for meg. Det der tror jeg ikke du trenger å bekymre deg mer for, bare sørg for å riktig type tampong. Om du skal være lenge i vannet, så må du bytte den oftere enn du må gjøre når du holder deg på land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...