Lille_Lotta Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hei! Pappa fyller 60 år denne måneden, og jeg har kjempelyst til å skrive en personlig sang til han. Jeg har lyst til å fremføre sangen selv, gjerne akkompagnert av gitarspill. Noen dyktige og kreative låtskrivere der ute som kunne tenke seg å hjelpe meg å skrive en sang til min far? Jeg er selvsagt villig til å betale deg for arbeidet du utfører. Tar også imot tips om andre gode låtskrivere som tar på seg slike oppdrag!
Lille_Lotta Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2010 Hei! Pappa fyller 60 år denne måneden, og jeg har kjempelyst til å skrive en personlig sang til han. Jeg har lyst til å fremføre sangen selv, gjerne akkompagnert av gitarspill. Noen dyktige og kreative låtskrivere der ute som kunne tenke seg å hjelpe meg å skrive en sang til min far? Jeg er selvsagt villig til å betale deg for arbeidet du utfører. Tar også imot tips om andre gode låtskrivere som tar på seg slike oppdrag! Hmmm.... Anyone? Blir veldig, veldig glad for alle tilbakemeldinger!
Gjest Pet Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Er det både tekst og melodi du er ute etter? Jeg kan skrive sangtekster, men jeg kan ikke komponere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå